Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار مهر در ارزیابی اش از شرایطی که در هفته های اخیر برای استقلال بوجود آمده است، گفت: در هفته های گذشته استقلال روند رو به رشدی را طی کرده و پیروزی های پی در پی را هم در جام حذفی و هم در لیگ به دست آورده و توانست خود را از انتهای جدول به بالا برساند.

وی تأکید کرد: این روند باعث شد تا هواداران بیشتر از تیمشان حمایت کنند و انتظار بُردهای بیشتری از تیمشان داشته باشند اما متأسفانه مشکلات مالی باز هم گریبان استقلال را گرفته و بازیکنان این تیم در روزهایی که باید تمرینات خود را به طور منظم ادامه دهند، به خاطر مطالباتشان تمرین نکرده و خواستار حل این مشکل شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع پیشین استقلال تأکید کرد: مدیران استقلال باید در این خصوص به سؤالات هواداران پاسخ دهند. نباید خود را پنهان کرده و حاضر به پاسخگویی رسانه ها نباشند. استقلالی که این روزها خوب بازی می کند، نتایج خوبی می گیرد و بازی هایش با گل های زیاد به پایان می رسد، نباید به یک باره ترمزش کشیده شود و ضعف های مدیریتی باعث قطع شدن نوار پیروزی های این تیم شود. در ۴-۳ سال اخیر هواداران استقلال زجرهای زیادی کشیده اند، بارها شاهد نتایج ضعیف تیمشان بودند اما دست از حمایت برنداشتند. حالا که این روزها استقلال بهترین تیم لیگ و ایران شده نباید این اتفاقات باعث شود دوباره خاطرات گذشته برای این تیم تداعی شود.

ورمزیار در ادامه خاطرنشان کرد: در روزی که بازیکنان تمرین نکردند، مدیران استقلال قول هایی به آنها دادند که امیدوارم اینها تنها وعده و وعید نباشد و مسئولان استقلال نه تنها این بار، بلکه در آینده هم به قول هایشان عمل کنند. برای یک تیمی چون استقلال که در آسیا شناخته شده است، زشت است به خاطر مسائل مالی تمرین نکنند اما مطمئنا بازیکنان آنقدر تحت فشار قرار گرفته اند که مجبور شده اند دست به چنین کاری بزنند، بنابراین برای اینکه این اتفاق دوباره رخ ندهد، مدیران استقلال باید آینده نگری کرده و اجازه ندهند این اتفاقات دوباره درآینده هم رخ دهد.

وی در مورد دیدار روز پنجشنبه تیم ملی ایران برابر عراق گفت: نباید مقابل این تیم ببازیم. با توجه به ناآرامی هایی که در عراق وجود داشت، دیدار تیم ملی ایران برابر عراق باید در اردن برگزار شود، بنابراین عراقی ها هم نمی توانند از حمایت کامل هوادارانشان برخوردار باشند و این امتیاز مثبتی برای تیم ملی است. البته اتفاقاتی که همیشه در فوتبال ما رخ می‌دهد برای تیم ملی هم چند روزی شکل گرفت و حتی صحبت از فسق قرارداد ویلموتس به خاطر مسائل مالی بود. مشکلی که انگار قرار نیست از فوتبال ما کنار برود و همیشه باید شاهد اعتصاب مربیان یا بازیکنان باشیم که مطالباتشان را می خواهند.

ورمزیار ادامه داد: تیم ما مقابل بحرین شکست ناباورانه ای را پذیرفت اما دیگر نباید مقابل عراق این موضوع تکرار شود. حالا که گفته شده ویلموتس مطالباتش را دریافت کرده، او باید در آرامش کامل بهترین ارنج را روانه میدان کند تا با پیروزی در این دیدار امید به صعود را از دست ندهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در تیم ملی بازیکنان بزرگی وجود دارند و من امیدوارم این بازیکنان بزرگ بتوانند مقابل عراق یک بازی خوب را از خود ارائه داده، این تیم را شکست دهند تا هم دل مردم را شاد کرده و هم امیدوار به صعود باشیم.

کد خبر 4768014

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق صادق ورمزیار استقلال مارک ویلموتس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران والیبال تیم ملی فوتبال عراق کشتی فرنگی لیگ برتر والیبال تیم فوتبال تراکتور گابریل کالدرون هندبال فدراسیون والیبال آندره استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری

امیدعلی نجفی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت که بازیکن اکوادوری پیشین تیم فوتبال این باشگاه پس از طی دوره نقاهت می‌توانست به میادین بازگردد، اما آبی‌های اهوازی برای این بازیکن ریسک نکردند.

به گزارش مشرق، سرجیو سائول کوینترو چاوز که اواسط اسفند سال ۱۴۰۳ به تیم فوتبال استقلال خوزستان پیوسته بود، به دلیل ابتلا به هپاتیت B از این باشگاه جدا شد تا با خروج نام وی از فهرست آبی‌های اهوازی، محمد آبشک به استقلال خوزستان ملحق شود.

امیدعلی نجفی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درباره این مسئله اظهار داشت: هپاتیت این بازیکن اکوادوری قابل کنترل بود، اما نخواستیم ریسکی بپذیریم. او باید کارهای درمانی خود را انجام می‌داد و پس از آن به تیم اضافه می‌شد. با این حال با توجه به فرصت باقیمانده تا پایان لیگ برتر، ریسک نکردیم و قرارداد این بازیکن باکیفیت فسخ شد.

وی در واکنش به طرح این موضوع که بهتر بود آزمایش‌های پزشکی بازیکن فوق پیش از عقد قرارداد طی شود، خاطرنشان کرد: آزمایش اولیه این بازیکن در ایفمارک «اوکی» بود. با این حال آزمایش خون چاوز بعد از آن اعلام شد که نشان می‌داد بازیکن به هپاتیت B مبتلا شده است. خوشبختانه از لحاظ عقد قرارداد نیز حرفه‌ای عمل کردیم تا بازیکن نتواند باشگاه را محکوم کند و چاوز خودش فسخ قرارداد را نوشت.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در مورد احتمال اینکه چاوز با شکایت از این باشگاه بتواند مبلغ قرارداد خود را به‌صورت کامل دریافت کند، گفت: ما تلاش می‌کنیم ریسک مدیریتی را در زمینه عقد قرارداد پایین بیاوریم و یک وکیل اسپانیایی داریم که مورد تأیید فیفاست. به ما گفتند که چاوز را برای مداوا به پزشک عفونی معرفی کنیم تا بعد از مداوا به تیم اضافه شود، اما گفتیم که نمی‌ارزد این فرصت را سپری کنیم و زمانی نداشتیم.

نجفی راجع به پرداخت مطالبات بازیکنان استقلال خوزستان در لیگ بیست‌وسوم تصریح کرد: تاکنون ۶۰ درصد از قرارداد بازیکنان داخلی را پرداخت کرده‌ایم. همچنین ۴۰ درصد از قرارداد بازیکنان خارجی هم پرداخت شده است و قسط بعدی آنها طی یکی دو هفته آینده به حساب بازیکنان واریز می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پایان قرارداد ۲۴بازیکن استقلال و پرسپولیس در پایان فصل؛ زمین سوخته مدیران دولتی درانتظار خریداران سرخابی!
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • رویا یا واقعیت؛ استقلال و پرسپولیس در سال جدید عاقبت به خیر می‌شوند؟
  • تیم ملی نباید به خاطر جوانگرایی آسیب ببیند