Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@22:14:38 GMT

ترافیک در محور شهریار-تهران سنگین است

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۴۲۶۷

ترافیک در محور شهریار-تهران سنگین است

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر تردد در محور‌های هراز، چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت (رفت وبرگشت) روان است و محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران محدوده‌های ساسانی، پل کلاک و محور شهریار-تهران محدوده شهرقدس سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور هراز واقع در استان‌های تهران و مازندران، مورخ ۲۱ آبان ۹۸، از ساعت ۸ تا ۱۷، به دلیل اجرای عملیات راهداری، محور فوق مسدود بوده و تردد از محور‌های جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام می‌شود.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محور‌های شریانی قدیم پلدختر-خرم آباد و شهداد-نهبندان مسدود هستند.

بیشتر بخوانید: ترافیک در آزادراه‌ قزوین-کرج-تهران سنگین است

وی افزود: کمربندی دهلران مسدود است و تردد از داخل شهر دهلران انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور‌های غیرشریانی شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود و شهداد-اندوهجرد به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

انتهای پیام/

تردد روان در محورهای هراز و چالوس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب مسدود شد

به گفته روابط عمومی پلیس راهور، ۷ محور اصلی و فرعی کشور از صبح امروز به علت وقوع سیلاب مسدود شدند و راهداران درحال بازگشایی این محورها هستند.

به گزارش مشرق، روابط عمومی پلیس راهور اعلام کرد: بارش باران در استان‌های سیستان و بلوچستان، اصفهان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، یزد و فارس گزارش شده است.

در آزادراه قزوین _ کرج از پل فردیس تا پل کلاک و آزادراه کرج – قزوین در محدوده مهرشهر به علت بارش باران شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

به علت بارش سنگین باران و سیلاب، ۷ محور اصلی و فرعی کشور از جمله محور خرم آباد – پلدختر، محور جاسک - بشاگرد (پل شریفی)، محور بشاگرد (رودان_زیارت علی)، محور بندرخمیر_بندر لنگه (کنخ)، محور فنوج - کتیچ، محور چاهان – زرآباد و محور دلگان – بمپور تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

راهداران و دستگاه‌های خدمات رسان درحال بازگشایی مسیرهای مسدود شده هستند.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • مسدود شدن ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • مسافران امروز ۲۷ فروردین بدون تجهیزات وارد محور‌های سیلابی نشوند
  • ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ ترافیک سنگین در محورهای برون شهری کشور