Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین همایش ملی کتابخانه‌های دیجیتالی با عنوان پردازش و سازماندهی اطلاعات و دانش ۲۸ بهمن ماه در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران و انجمن علمی - دانشجویی علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه علامه طباطبائی سومین همایش ملی کتابخانه‌های دیجیتالی را با عنوان پردازش و سازماندهی اطلاعات و دانش ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۸ در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی، برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هدف از برگزاری  این همایش شامل؛ بررسی سیستم‌های پردازش و سازماندهی دانش، چهارچوب‌ها و الگو‌های مفهومی بازنمون دانش، رویکرد‌ها و روش‌های نوین در پردازش و سازماندهی اشیای محتوایی،  استاندارد‌ها و میانکنش‌پذیریِ فراداده‌ها، پردازش و سازماندهی محتوای وب می‌شود.
همایش ملی کتابخانه‌های دیجیتال در محور‌های؛ سیستم‌های پردازش و سازماندهی دانش، چهارچوب‌ها و الگو‌های مفهومی بازنمودن دانش، رویکرد‌ها و روش‌های نوین در پردازش و ساماندهی، استاندارد‌ها و میان کنش پذیری فرا داده‌ها پردازش و سازماندهی وب ارائه خواهد شد.

لازم به ذکر است، متقاضیان تا ۳۰ آذر ماه فرصت دارند جهت ارسال مقالات اقدام کنند همچنین مهلت ثبت نام در این همایش ۲۴ بهمن ماه پایان می‌یابد.    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی کتابخانه دیجیتال وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گردهم می‌آیند

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان اظهار داشت: هزار کودک سنندجی که عموما در محله‌های حاشیه شهر زندگی می‌کنند ۱۶ فروردین به یاد کودکان مظلوم غزه در همایشی با عنوان «پیک عبادت» به همراه خانواده هایشان گردهم می‌آیند تا در ماه مبارک رمضان با رنج کودکان فلسطینی همدردی و از آنها حمایت کنند.

حمیدرضا گوهری افزود: این همایش ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه بعدازظهر روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه در محل سالن آزادی سنندج برگزار می‌شود.

وی گفت: دختران و پسران کردستانی با لباس محلی در این همایش گردهم می‌آیند تا اعلام کنند فرزندان امام شافعی (ره) در کردستان در بهار قرآن به یاد کودکان و نوجوانان غزه زادگاه امام شافعی (ره) هستند.

به گفته گوهری، پیش بینی شده مجری برنامه مجری برنامه خاله شادونه (ملیکا زارعی) می‌باشد علاوه بر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، اهدای کتاب و برنامه‌های ویژه افطاری و افطار همزمان یک هزار کودک حاضر در همایش برگزار شود.

 برنامه ریزی شده که کودکان و خانواده‌های شان با اتوبوس‌های شهرداری از ایستگاه‌های مشخص شده به محل برگزاری همایش منتقل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تاکید شخصیت‌های پاکستانی بر ادامه حمایت از مردم غزه
  • همایش "دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین" برگزار می‌شود
  • اعلام آمادگی ایران برای میزبانی سومین همایش اقتصادی کشورهای ساحلی
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • هزار کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گردهم می‌آیند
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد