Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@18:58:26 GMT

آرای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۴۳۰۳

آرای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال اعلام شد

آرای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در مورد 4 پرونده لیگ برتر صادر شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، کمیته انضباطی روز دوشنبه 20 آبان تشکیل جلسه داد و پس از بررسی گزارش ناظران و دفاع حاضران، آرای زیر صادر شد:

 

در مورد دیدار تیم‌های سایپا تهران و شهداب یزد از هفته سوم لیگ برتر و درگیری لفظی آقایان ناصر شهنازی و عباسعلی میرحسینی، سرمربیان دو تیم در جریان مسابقه، نظر به این که هر دو نفر به رفتار دور از انتظار خود اذعان داشتند و از یکدیگر عذرخواهی کردند، به آنها تنها تذکر کتبی داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در مورد آقای محمد (هومن) باقری بازیکن تیم شهرداری گنبد، بر اساس گزارش ناظران مسابقه تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان و شهرداری گنبد از هفته سوم لیگ برتر، مبنی بر به کار بردن الفاظ ناشایست از سوی این بازیکن بعد از پایان مسابقه، کمیته انضباطی با بررسی و تحقیق درباره اتفاقات رخ داده، یک جلسه محرومیت برای ایشان در نظر گرفت که با توجه به فقدان سابقه، تا پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر به حالت تعلیق درمی‌آید. وی همچنین محکوم به مبلغ پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی شد.

 

در مورد رفتار ناشایست برخی از تماشاگران تیم فولاد سپاهان اصفهان در دیدار این تیم با کاله مازندران در هفته دوم لیگ برتر که با اعلام سازمان لیگ تا تشکیل کمیته انضباطی از حضور تماشاگر در بازی‌های خانگی محروم شده بودند، یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در دیدار خانگی برای تیم فولاد سپاهان اصفهان در نظر گرفته شد. لذا با توجه به این که محرومیت اعلام شده در هفته سوم اعمال شد، تماشاگران اصفهانی از هفته پنجم می‌توانند در ورزشگاه خانگی این تیم حضور یابند.

 

در خصوص یک پرونده دیگر و اختلاف میان تیم شهردای ارومیه و جاوید محسنی‌نیا که از سال 95 تا 97 این تیم را به عنوان مربی همراهی کرده و بخشی از مبلغ قرارداد سه ساله خود را دریافت نکرده است، کمیته انضباطی با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل تیم شهرداری ارومیه و تعیین مهلت ده روزه، خواستار پرداخت بدهی به مربی مذکور شد. چنانچه تا پایان مهلت تعیین شده، اقدامی از سوی باشگاه شهرداری ارومیه صورت نگیرد، تصمیم مقتضی از سوی کمیته انضباطی اتخاذ خواهد شد.

 

  والیبال لیگ برتر والیبال ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت

مصطفی کارخانه به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، مصطفی کارخانه که در ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، و سرپرست حضور داشت و چند سالی عضو هیات‌رییسه و کمیته فنی فدراسیون بود، در این فدراسیون به عنوان مشاور عالی تقوی انتخاب شد.

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:

«با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی