Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (سه شنبه) منزل «بهاء ابوالعطا» از فرماندهان ارشد «سرایا القدس» (گروهان‌های قدس) شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در منطقه «الشجاعیه» غزه را هدف گرفتند.

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، در این حمله، ابوالعطا و همسرش به شهادت رسیدند و دو فرزند به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقاومت فلسطین در پاسخ به این اقدام تعدادی راکت به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرد.

شاخه نظامی جهاد اسلامی پس از این ترور، در میان نیروهایش حالت آماده‌باش کامل اعلام و تصریح کرد: پاسخ به این جنایت حد و مرز نخواهد داشت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ترور فلسطین اسرائیل جنبش جهاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تشکر امیرعبداللهیان از فرماندهان نظامی ایران

وزیر امور خارجه کشورمان برای طراحی و اجرای دقیق و تاثیرگذار عملیات ظفرمند "وعده صادق" از رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در پیامی خطاب به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از برنامه‌ریزی، طراحی و اجرای دقیق و تاثیرگذار عملیات ظفرمند "وعده صادق" تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام وزیر امور خارجه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرلشگر پاسدار محمد باقری
رئیس محترم ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران  

برادر ارجمند سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

برادر ارجمند امیر سرلشگر سیدعبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران

برادر ارجمند سردار سرتیپ امیرعلی حاجی زاده
فرمانده محترم نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلاَمٌ عَلَيْكُم بِمَا صَبَرْتُمْ فَنِعْمَ عُقْبَى الدَّارِ

بدین وسیله مراتب قدردانی خود و دستگاه سیاست خارجی را از برنامه‌ریزی، طراحی و اجرای دقیق و تاثیرگذار عملیات ظفرمند "وعده صادق" که توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و در پاسخ به اقدامات شرارت‌آمیز رژیم صهیونیستی در منطقه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان رشید سپاه در ساختمان بخش کنسولی سفارت کشورمان در دمشق انجام پذیرفت، اعلام می‌دارد. 

بی‌گمان اجرای این اقدام ارزشمند و پیچیده نظامی که بر اساس اصل شناخته شده "دفاع مشروع" و منطبق بر قوانین و مقررات شناخته شده بین‌المللی صورت گرفت، تعریفی نو از موازنه قدرت در منطقه غرب آسیا ارائه و بار دیگر توان بازدارندگی نیروهای مسلح جان برکف کشورمان را به رخ دشمنان قسم خورده اسلام و ایران عزیز کشید. 

عملیات ظفرمند وعده صادق ضمن ایجاد ظرفیت‌های بیشتر برای دستگاه دیپلماسی کشور در میدان مناسبات بین‌المللی و منطقه‌ای، افزایش حس وطن دوستی و غرور ملی بین آحاد مردم ایران اسلامی را در پی داشته و ضمن تقویت بازدارندگی راهبردی در برابر دشمنان قسم خورده نظام، بر سرعت زوال و فروپاشی ساختار جعلی صهیونیستی خواهد افزود. 

ضمن ابراز تشکر مجدد، توفیقات روزافزون آن برداران عزیز و جان برکف را از خداوند بزرگ مسئلت می‌نماید. 

حسین امیرعبداللهیان

امیرعبداللهیان: هدف ایران هشدار به رژیم اسرائیل استتشریح پاسخ ایران در گفتگوی امیرعبداللهیان با همتای مالتی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام امیرعبداللهیان به فرماندهان بلندپایه نظامی کشور | عکس
  • پیام تشکر امیرعبداللهیان از فرماندهان نظامی ایران
  • حمله خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به تجمع نظامیان صهیونیست
  • جهاد اسلامی پاسخ نظامی ایران به رژیم اشغالگر را تبریک گفت
  • جهاد اسلامی: عملیات ایران ستودنی است/ برخی در صدد تحریف حقایق‌ هستند
  • تمجید جهاد اسلامی فلسطین از پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل
  • جهاد اسلامی: عملیات ایران ستودنی است/ برخی در صدد تحریف حقایق‌اند
  • جهاد اسلامی: پاسخ ایران طبیعی بود
  • اعتراف بزرگ یک مقام ارشد نظامی اسرائیل | ایران فرودگاه نظامی ما را زد
  • اصابت موشک‌های ایران به سرزمین‌های اشغالی