Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@13:17:41 GMT

اجرای طرح خطوط عابر پیاده سه‌بعدی در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۴۳۶۹

اجرای طرح خطوط عابر پیاده سه‌بعدی در اصفهان

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان از افزایش ایمنی عابران پیاده با اجرای طرح خطوط عابر پیاده سه بعدی در کلانشهر اصفهان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ سرهنگ محمدرضا محمدی در جلسه شورای ترافیک استان گفت: در سال جدید توفیقات خوبی در زمینه کاهش جان باختگان ناشی از تصادف موتورسواران به دست آمده، اما در زمینه جان باختن عابران پیاده هنوز دغدغه جدی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه بیشتر عابران پیاده ای که جان خود را از دست داده اند افراد کهن سال هستند اظهار داشت: بایستی رانندگان در هنگام رانندگی در درون شهر با دقت بیشتری به رانندگی بپردازند، همیشه سرعت مطمئنه را رعایت کرده و مراقب عابران کهن سالی باشند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه عابران پیاده سهم قابل توجهی در جریان ترافیک و تصادفات درون شهری دارند، اجرای خطوط عابر پیاده سه بعدی در کلانشهر اصفهان را در افزایش ایمنی عابران پیاده تاثیرگذار عنوان کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: این خطوط می توانند در آرام سازی جریان ترافیک مؤثر بوده و جایگزین مناسبی برای سرعت کاه ها باشند که امیدواریم ان شاءالله با همکاری شهرداری اصفهان این طرح به زودی در اصفهان اجرایی شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن هاشم نیا اظهار کرد: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان – قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، " در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم "کشف و در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

کد خبر 6087093

دیگر خبرها

  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست