Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در سومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، گفت: امروز امنیت همه کشور‌ها با قدرت اقتصادی گره خورده و کوچکترین مشکل اقتصادی می‌تواند فاجعه ملی ایجاد کند.
او اقتصاد را بزرگ‌ترین چالش پیش روی کشور دانست و تاکید کرد: باید قدرت اقتصادی افزایش پیدا کند تا به امنیت پایدار ملی دست پیدا کنیم؛ اگر در جهت توامندسازی جوامع محلی و توسعه اقتصادی فعالیت کنیم در حوزه‌های دیگر هم آثار آن نمایان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار خراسان رضوی گفت: آسیب‌های اجتماعی با مسائل اقتصادی و در نهایت به امنیت ملی گره خورده است، البته اگر امروز امنیت خوبی داریم بواسطه فداکاری مردم بوده است.
رزم حسینی با تاکید بر اینکه همه باید دست به دست هم بدهیم تا فرهنگ اقتصاد مقاومتی در سراسر استان و کشور نهادینه شود، افزود: از هر کسی که در عرصه جهاد فرهنگی اقتصادی بتواند به مجموعه مدیریتی استان کمک کند، استقبال خواهیم کرد چرا که خراسان رضوی قابلیت‌های لازم را در اختیار دارد و فقط کافیست با انسجام مدیریتی از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.
او با تاکید بر فعال شدن سمن‌ها در همه حوزه‌ها ادامه داد: هر کاری که به مردم سپرده شود، توفیقات بیشتر خواهد بود؛ باید مسیر را برای آن‌ها هموارتر کنیم تا با سهولت بیشتری مشارکت کنند.
استاندار خراسان رضوی در انتهای سخنان خود گفت: با توجه به سرانه‌های پایین هشت محله مورد هدف طرح نجات در حاشیه شهر، نهاد کتابخانه‌ها باید راهکار رسیدن این سرانه‌ها به استاندارد‌ها را شناسایی کند.   در این جلسه حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان به ارائه گزارش شش ماهه سال جاری این نهاد پرداخت.   انتهای پیام//ج.ر     فرهنگ اقتصاد مقاومتی باید نهادینه شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اخبار اقتصادی کتابخانه اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر ضرورت نظارت جدی بر وضعیت معادن استان و دفاع تمام عیار از حقوق مردم گفت: اینها حق مردم است و هرچه مسئولان مربوطه سختگیرتر باشند، هیچ ایراد ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت‌الله سید‌احمد علم‌الهدی در دیدار با حجت‌الاسلام موسی فتوحی مدیرکل بازرسی استان خراسان رضوی ضمن تأکید بر ضرورت حفظ سلامت اقتصادی در دستگاه‌‎های مختلف خدمات ‎رسان اظهارداشت: بنده این را به شما بگویم که برای تقویت گردشگری سلامت و رونق اقتصاد استان، اگر شرایط رفاهی برای زوار به گونه‌ای فراهم شود که اینها بدون فشار اقتصادی بتوانند به زیارتشان برسند، آن زمان است که می توانید امیدوار باشید تحولی در اقتصاد شهر و استان صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر ضرورت نظارت جدی بر وضعیت معادن استان و دفاع تمام عیار از حقوق مردم خاطرنشان کرد: بر موضوع معادن خیلی تمرکز و توجه داشته باشید. بنده کسی را متهم نمی کنم زیرا نه فقط قانوناً بلکه شرعاً هم بر ما حرام است اما در هر حال، این را به یاد داشته باشید که اینها حق مردم است و هرچه سختگیرتر باشید، هیچ ایراد ندارد زیرا تکلیف شرعی و وظیفه قانونی شما همین دفاع از سرمایه های ملی و ثروت های استانی است.

وی ادامه داد: ظرفیت نمایندگان مجلس در دوره دوازدهم می تواند برای رفع مشکلات ملی خراسان رضوی تأثیرگذار باشد. باید با ساختار شورای نگهبان هماهنگی کنید تا به صورت منظم، نمایندگان این مردم نسبت به عملکرد خود پاسخگو شوند و در جلسات به شما گزارش بدهند که برای مردم چکار کرده اند و کدام اولویت استان را موردپیگیری قرار داده اند.

چشم انداز روشن توسعه برای خراسان رضوی

مدیرکل بازرسی خراسان رضوی نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این اداره کل در سال گذشته و جاری گفت: وصول بیش از 30 هزار میلیارد تومان حقوق دولتی و 17 هزار میلیارد تومان مطالبات معوق معادن، درآمدزایی مستقیم برای دولت به میزان بیش از 100 هزار میلیارد تومان و واریز به خزانه به موازات نحوه تأمین آب شرب پایدار استان و نظارت بر سلامت اقتصادی بانک‎ها، چهار مسئولیت نظارتی اداره کل بازرسی در خراسان رضوی است که تمام ظرفیت خود را برای اجرای آن به‎کار گرفته‎اند.

وی بیان کرد: امسال بیش از 22 هزار میلیارد تومان فقط درآمد مالیاتی خراسان رضوی بود که به موازات سرمایه گذاری بیش از 200 هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی، گردش مالی حدود 400 همتی را در سال فراهم می کند و درنهایت، اثر مستقیم بر اشتغال زایی و توسعه خواهد داشت.

حجت الاسلام فتوحی تصریح کرد: یکی از ایرادات بزرگ شرایط امروز آن است که از ظرفیت ملی نمایندگان استان کمترین استفاده برای پیشبرد اولویت های خراسان رضوی صورت گرفته و منتخبان ملت در هر دوره منحصر در پیگیری موردی مطالبات مردم و اقشار بوده اند. باید این وضعیت اصلاح شود و به همین دلیل، با هر 18 منتخب مردم استان در مجلس دوازدهم مقرر شده تا صدای واحد اولویت های عمرانی و راهبردی خراسان رضوی باشند.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری
  • مزیت مهم سرمایه گذاری در گناباد، امنیت زیاد است
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند
  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • استاندار خراسان رضوی: رژیم صهیونیستی بسیار آسیب پذیر است
  • هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخته است
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از طرح تعریض پل دهرود
  • استاندار خراسان رضوی: طرح تحول روستایی محور آبادی روستاها است