Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان همدان را مشاهده کنید.

انتهای پیام/د.ا

روزنامه های استان همدان

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطبوعات روزنامه استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرنده نادر غواص گلوسیاه به طبیعت برگشت

آفتاب‌‌نیوز :

کوروس ربیعی مسوول حیات‌وحش اداره کل حفاظت محیط‌زیست مازندران اظهار کرد: طی دو سه روز گذشته گزارشی درباره زخمی شدن پرنده در محدوده ساحلی شهرستان نوشهر به دست ما رسید که گویا این پرنده با تور‌های صیادی سرگردان برخورد کرد.

وی افزود: باتوجه به این گزارش کارشناسان محیط‌زیست در محل حضور یافتند و باتوجه به آسیب‌دیدگی از ناحیه پا این پرنده را باغ پرندگان انتقال دادند تا نسبت به انجام کار‌های درمانی اقدام شود.

مسوول حیات‌وحش اداره کل حفاظت محیط‌زیست مازندران بیان کرد: بعد از گذشت ۴۸ ساعت و اطمینان از سلامت پرنده این پرنده برای ادامه زندگی به طبیعت برگشت.

ربیعی با اعلام اینکه پرنده غواص گلوسیاه جز پرندگان مهاجر کمیاب محسوب می‌شود، افزود: زمان بازگشت از مهاجرت این گونه معمولا اواخر زمستان است و به‌ندرت زمان مهاجرت به فصل بهار موکول می‌شود.

وی یادآور شد: معمولا هم گونه پرنده غواص گلوسیاه در قسمت جنوبی دریای خزر محدوده حوزه غرب استان و گیلان مشاهده می‌شوند.

مسوول حیات‌وحش اداره کل حفاظت محیط‌زیست مازندران یادآور شد: پرنده کمیاب غواص، گلوسیاه جز گونه‌های حمایت شده است که باتوجه به شیرجه زدن در آب دارای منقار تیزی است به همین خاطر چنین نامی دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • غذا دادن دستی به حیوانات پرسه زن، مصداق حیوان آزاری است
  • ثبت تصویر ۴ راس مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان + فیلم
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • عاملان مرگ پرندگان زنبورخوار در ارسنجان دستگیر شدند
  • ماجرای پرسه توله شیر در خانه مرد ساروی چیست؟
  • ماجرای پرسه توله شیر در خانه باغ چه بود؟
  • جذابیت تالاب میقان پس از بارندگی‌های بهاری
  • پرنده نادر غواص گلوسیاه به طبیعت برگشت