Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@21:30:14 GMT

آژانس از بزرگ‌نمایی موضوعات پادمانی پرهیز کند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۴۵۱۸

آژانس از بزرگ‌نمایی موضوعات پادمانی پرهیز کند

نماینده دائم کشورمان در وین، گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران را نشان‌دهنده دسترسی کامل آژانس دانست و گفت: با وجود کاهش تعهدات ایران تحت برجام که با هدف برقراری توازن نسبی میان حقوق و تکالیف طرفین انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «کاظم غریب آبادی» گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران را نشان‌دهنده دسترسی کامل آژانس دانست و گفت: با وجود کاهش تعهدات ایران تحت برجام که با هدف برقراری توازن نسبی میان حقوق و تکالیف طرفین انجام می‌شود، آژانس همچنان قادر به راستی‌آزمایی هم اجرای تعهدات و هم توقف اجرای بخشی از تعهدات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سفیر و نماینده دائم کشورمان در وین در واکنش به اظهارات اخیر آژانس در مورد مکانی در ایران، افزود: از همان ابتدا و از زمانی که آژانس، ایران را مطلع کرد که برخی سوالات در مورد یک مکان خاص دارد، ایران موافقت کرد وارد یک تعامل مثبت با آژانس برای شفاف‌کردن وضعیت و رسیدگی به سوالات مرتبط شود. ایران با نشان‌دادن نهایت همکاری و شفافیت، متعاقبا دسترسی لازم را برای آژانس فراهم کرد. همانگونه که توسط مقامات آژانس نیز در موقعیت‌های مختلف تأکید شد، تعامل بین آژانس و ایران در خصوص این موضوع در حال انجام است. بنابراین، هرگونه تلاش برای پیش‌داوری و ارائه ارزیابی زودهنگام و خام، صرفاً در جهت مصادره این موضوع در راستای مقاصد سیاسی است.

 

وی افزود: وجود اینگونه سوالات در تعاملات بین آژانس و کشورهای عضو امری معمول و عادی بوده و در حالیکه دو طرف برای حل آن در تعامل هستند، نباید با اغراض سیاسی مورد سوءاستفاده و بزرگنمایی واقع شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد مسجد اصفهان رفسنجان خبرگزاری شبستان استان بوشهر شبستان یزد هفته وحدت کاظم غریب آبادی غریب آبادی آژانس بین المللی انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی زیبا از چال کندی دزفول (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ارتفاع ۲۰ متری امواج در خلیج سن سباستین (فیلم) صف گردشگران برای دیدن دریاچه ارومیه پر آب (فیلم) معرفی آبشار‌های زیبای علی‌آباد کتول (فیلم)

دیگر خبرها

  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات توافق شده آزاد می‌شوند
  • بزرگ نمایی تحریم، چالش حوزه روابط مالی نفت و دولت
  • نمایی زیبا از چال کندی دزفول (فیلم)
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • گروسی: حمله به تاسیسات هسته‌ای قدغن است/به‌زودی راهی تهران می‌شوم
  • روزنامه جمهوری اسلامی : در کشوری که یک فساد بزرگ را "فساد نمایی" می نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • پرهیز از تردد غیرضرور داخل شهر در هنگام بارندگی