Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسم استقبال از این ورزشکار پرافتخار فوتبال ساحلی و زننده گل در فینال جام بین قاره ای ۲۰۱۹ معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار، حجت‌الاسلام علم الهدی جانشین مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، سرهنگ پوراحمدیان فرمانده سپاه شهرستان و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت و شمار زیادی از ورزشکاران، جوانان و علاقه‌مندان به ورزش حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چابهار در ورزش استعدادهای زیادی دارد که از جمله ورزشکاران افتخارآفرین این منطقه سعید پیرامون است که در تیم ملی فوتبال ساحلی کشور حضور دارد و در فینال رقابت ها بخوبی درخشید.

رحمدل بامری افزود: چابهار و کنارک به عنوان مناطق ساحلی سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های بی نظیری در ورزش های آبی ساحلی دارند که نیاز است توجه بیشتری به تامین زیرساخت های ورزش این شهرستان ها شود.

وی گفت: چابهار و کنارک خواستگاه ورزش کریکت و سایر ورزش ها هستند و دولت نیز برای کشف استعدادها در حال آماده سازی زیرساخت ها در حوزه ورزش است.

برچسب‌ها فوتبال سیستان و بلوچستان سعید پیرامون تیم ملی فوتبال ساحلی جام بین قاره ای فوتبال ساحلی چابهار ورزش کنارک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال سیستان و بلوچستان سعید پیرامون تیم ملی فوتبال ساحلی جام بین قاره ای فوتبال ساحلی چابهار ورزش کنارک فوتبال سیستان و بلوچستان سعید پیرامون تیم ملی فوتبال ساحلی جام بین قاره ای فوتبال ساحلی چابهار ورزش کنارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه نجات ۷ نفر از اهالی کنارک سیستان و بلوچستان گرفتار در سیل

هفت کودک اهل روستای «تلمیشان» در بخش کهیر از توابع شهرستان کنارک، گرفتار سیل در رودخانه کهیر شده بودند که بلافاصله به همت صیادان و بومیان منطقه نجات پیدا کردند.

کد خبر 745801

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از روستاهای سیل زده بخش پلان شهرستان چابهار
  • ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد
  • ببینید/ نجات از سیل در کنارک سیستان‌و‌بلوچستان
  • بازدید وزیر کشور از ایستگاه پمپاژ شماره ۳ فاضلاب شهرستان کنارک
  • نجات هفت نفر از اهالی کنارک که در سیل گرفتار شده بودند + فیلم
  • لحظه نجات ۷ نفر از اهالی کنارک سیستان و بلوچستان گرفتار در سیل
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • آسیب دیدن فرهنگ کار از جمله نگرانی‌ها در منطقه سیستان است
  • آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک برطرف شد
  • آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک مرتفع شد