Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، طبق مصوبه و ابلاغ مرکز، ۱۰ استانی که ثبت‌نام طرح اقدام ملی تولید مسکن در آن انجام می‌شود، شامل چهارمحال و بختیاری،سیستان و بلوچستان، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی ، خراسان شمالی، قم،  کردستان و گلستان است.

با توجه به اینکه چهارمحال و بختیاری جز استان‌های مشمول این طرح ملی است متقاضیان واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند از روز سه‌شنبه ۲۱ آبان‌ماه با مراجعه به سایت www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tem.mrud.ir ثبت‌نام کنند.

روابط عمومی‌ اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: شرایط لازم متقاضیان  برای ثبت نام در سایت را عدم استفاده از تسهیلات بانکی (فرم "ج" سبز )، متاهل و یا سرپرست خانوار، زنان خود سرپرست مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن، سابقه سکونت در 5 سال اخیر در شهر مورد تقاضا، داشتن شرایط لازم برای دریافت تسهیلات بانکی ، توانایی تامین هزینه ساخت مسکن به غیر از تسهیلات بانک، امکان سپرده‌گذاری حداقل ۳۰۰ میلیون ریال در بانک مسکن به منظور اطمینان از توانایی متقاضی در تامین هزینه‌های ساخت مسکن ذکر کرد.

به گزارش ایرنا، استان چهارمحال و بختیاری با افزون ۹۶۰ هزار نفر جمعیت  دارد که در ۴۱ شهر و بیش از ۸۵۰ روستا و آبادی ساکن هستند.  
 


 

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری راه و شهرسازی مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری راه و شهرسازی مسکن چهارمحال وبختیاری راه و شهرسازی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد

به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری؛ با توجه به انجام تعمیرات و نوسازی شبکه‌های برق رسانی در روز جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ فرایند قطعی برق در محدوده بلوار آیت الله کاشانی حد فاصل خیابان ولیعصر تا کوچه ۶۳ اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید

اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد

این قطعی برق از ساعت ۸ صبح به مدت ۲ ساعت خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله دوم زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۳۱ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • آغاز آماده سازی زمین های نهضت ملی مسکن در سمنان
  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • آغاز طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در چهارمحال و بختیاری
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری