Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@00:38:08 GMT

تاج: با تهدید کار فوتبال درست نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۴۶۸۸

تاج: با تهدید کار فوتبال درست نمی‌شود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برای تخطی عده ای محدود نباید تماشاگران را از تماشای بازی تیم های مورد علاقه شان محروم کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج در نشست صیانت از ارزش های اخلاقی و فرهنگی ورزش اظهار داشت: برنامه و و هدف اصلی ما حفظ و ارتقا شرایط  لیگ فوتبال کشور است و نباید اجازه دهیم هیچ خدشه ای به آن وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال برای همه مردم محبوبیت دارد و مورد استقبال و توجه آنهاست و تمام گروه ها و جناح های سیاسی و ارزشی کشور با فوتبال میانه خوبی دارند.

 

تاج افزود: فوتبال بخش عمده‌ای از جامعه را پوشش می‌دهد، ما ۵۶۰۰ مسابقه را در طول سال برگزار می کنیم که ممکن است در بین ‌آن در چند مسابقه هم مشکلی باشد که باید با بررسی لازم به یک استاندارد مطلوب برسیم.

 

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: استادیوم‌ها مکانی است که به خاطر هیجان امکان دارد اتفاقات زیادی در آنها رخ دهد و در این بین تعدادی هم تخطی کنند ولی نباید به این بهانه تماشاگران اصلی و علاقمند محروم شوند.

 

او تاکید کرد: در حوزه فوتبال  چیزی به نام تهدید نداریم‌ و از این مسیر به تنهایی کار درست نمی شود بلکه  باید با مدیریت، حواشی را از بین ببریم. ضمن اینکه  قابلیت هایی  از جمله کمیته اخلاق و کمیته انضباطی در فدراسیون داریم که در زمان خودش برای حفظ ارزش های فوتبال اقدام می کنند ولی در هر صورت مسئول اصلی حفظ شئون فوتبال در مسابقات، باشگاه ها هستند.

 

تاج با بیان اینکه بلیت فروشی در اختیار باشگاه‌هاست و فدراسیون و سازمان لیگ هیچ دخالتی ندارند اظهار داشت: باید به سمتی برویم که باشگاه‌ها امور اصلی را در دست بگیرند و در قبال آن پاسخگو باشند.

 

فدراسیون فوتبال مهدی تاج (رئیس فدراسیون)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مهدی تاج رئیس فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته خبری آمد مبنی بر اینکه فیفا با برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از کمک داور ویدئویی مخالفت کرده است.

پیگیری های خبرنگار آنا نشان می دهد دلیل مخالفت فیفا این بوده که برگزاری تک بازی با VAR از نظر رعایت اصل جوانمردی در برگزاری لیگ منافات دارد و در پاسخ به درخواست فدراسیون فوتبال برای برگزاری برخی مسابقات حساس با کمک داور ویدئویی مخالفت کرده و تاکید داشته دیگر به صورت تک بازی اجازه استفاده از VAR را نمی دهد و فدراسیون فوتبال اگر می خواهد از این سیستم استفاده کند باید در همه مسابقات داشته باشد.

با توجه به این مخالفت فیفا به احتمال بسیار زیاد برگزاری فینال جام حذفی هم با کمک داور ویدئویی منتفی است.

البته مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز در تازه ترین گفت وگویی که داشته اعلام کرده سعی می کنند فصل آینده همه مسابقات با VAR برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
  • داور دربی معوقه اصفهان مشخص شد
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • هدست فدراسیون با سیستم VAR ست نمی‌شود!
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • ابلاغیه انضباطی برای دو ستاره استقلال