Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید صادق حسینی فرمانده جدید سپاه بیت المقدس کردستان شد و قرار است که طی هفته جاری و با برگزاری مراسم تقدیر و معارفه جایگزین سردار رجبی شد.

در سابقه سردار حسینی فرمانده جدید سپاه کردستان فرماندهی سپاه استان ایلام به مدت ۱۰ سال و همچنین معاون اجرایی فرماندهی کل سپاه در قرارگاه امام حسین (ع) به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمد حسین رجبی نزدیک به ۱۰ سال به عنوان فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان فعالیت می کرد و تاکنون خبری در خصوص مسئولیت جدید وی منتشر نشده است.

با برگزاری مراسم تقدیر و معارفه فرمانده سپاه کردستان دومین تغییر در این استان شکل می گیرد چرا که ابتدای هفته جاری نیز مراسم تقدیر و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد.

کد خبر 4769867

منبع: مهر

کلیدواژه: سید صادق حسینی مراسم تودیع و معارفه یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز خطبه های نماز جمعه بیرجند پدافند غیرعامل قزوین سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تمار عیار رژیم صهیونیستی خیلی از گذشته نزدیک‌تر شده است

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ، گفت: امروز جشن بزرگ پیروزی جبهه حق و مقاومت علیه کفر و شکست تمار عیار رژیم صهیونیستی خیلی از گذشته نزدیک‌تر شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، سردار حسن حسن‌زاده امروز در تجمع بزرگ پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس که در محل پادگان دوکوهه اندیمشک برگزار شد، ضمن عرض خیرمقدم به حاضران، اظهار داشت: به مکان مقدس دوکوهه که قدمگاه و میعادگاه شهیدان است خوش آمدید.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ، گفت: پادگان دوکوهه تنها یک پادگان نیست، بلکه یک آسمان پرستاره، درخشان و نورانی است که خورشید درخشان آن که هنوز پرتوافشانی می‌کند حاج احمد متوسلیان است و شهید حاج محمدابراهیم همت فرمانده اسطوره‌ای آن است که به همه ما یاد داد هرکاری می‌کنیم برای خدا باشد.

وی با گرامیداشت یاد بیش از 300 فرمانده شهید دوکوهه، گفت: ارتباط معناداری میان دو مکان مقدس دوکوهه و بیت‌المقدس وجود دارد. در این مکان رزمندگانی به‌دست شهیدان متوسلیان و همت تربیت و پرورش یافتند که بنیانگذار فرهنگ مقاومت، پایداری و ایستادگی شدند و آرزوی شکست رژیم صهیونیستی و آزادی مردم فلسطین را در سر داشته و دارند.

حسن‌زاده ادامه داد: فرمانده شجاع ما جاویدنشان احمد متوسلیان اولین شهید راه قدس و اولین فرمانده مقاومت بود و اولین کسی بود که نیروهای مدافع حرم را برای مبارزه و مقابله با رژیم صهیونیستی با خود همراه کرد و همواره آرزوی نابودی این رژیم را داشت.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله با اشاره به فرمان امام خمینی مبنی بر اینکه راه قدس از کربلا می‌گذرد؛ خاطرنشان کرد: دیدیم که در آینده مسیر کربلا به برکت خون شهدا باز شد و پیاده‌روی بزرگ اربعین را مرهون خون شهدایی هستیم که امروز برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن‌ها گرد هم آمده‌ایم.

حسن‌زاده با تاکید بر اینکه ان‌شاءالله به‌زودی پیروزی جبهه مقاومت، پیروزی مردم فلسطین و شکست نهایی رژیم صهیونیستی را در همین مکان جشن خواهیم گرفت، عنوان کرد: با توجه به عملیات طوفان الاقصی و پاسخ‌های کوبنده‌ای که رژیم صهیونیستی دریافت کرده، این جشن پیروزی نزدیک و نزدیک‌تر شده است.

وی گفت: سردمداران رژیم صهیونیستی فرمایشات امام عزیزمان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای را فراموش نکنند که اخطار داده بود اگر خطایی بکنند تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان می‌شوند.

حسن‌زاده بابیان اینکه در روزهای اخیر طعم دریافت 10 برابری ضربات مقتدرانه جمهوری اسلامی به کام صهیونیست‌ها نشسته است؛ افزود: آنان غافل هستند رزمندگانی که موشک‌های عملیات وعده صادق را تولید و شلیک کردند، شاگردان شهید حسن تهرانی‌مقدم و حاج احمد متوسلیان هستند و گنبد آهنین در برابر اراده الهی و توانمندی‌های برجسته انقلاب اسلامی طاقت و توان ندارد و این را به‌خوبی آزمودند.

وی اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت را حاوی پیام‌های مهمی دانست و خاطرنشان کرد: دوکوهه، لشکر 27 محمد رسول‌الله و رزمندگان دلاور این لشکر همچنان در آرزوی نابودی تمام عیار رژیم صهیونیستی به سر می‌برند.

حسن‌زاده با اشاره به سخن شهید سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی که فرمود این ملت ملت امام حسین علیه‌السلام است، تصریح کرد: سردمداران کفر بدانند که این ملت، ملت شهادت است و شهادت را سعادت می‌داند و این ملت شکست ندارد.

وی ادامه داد: امروز جشن بزرگ پیروزی جبهه حق و مقاومت علیه کفر و شکست تمام‌عیار رژیم صهیونیستی خیلی از گذشته نزدیک‌تر شده است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: حاج حسین همدانی عملیات بیت‌المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد را با حساسیت عملیات «الی بیت‌المقدس» می‌خواند و درواقع طومار صهیونیست‌ها در همین عملیات پیچیده شد و آزادی خرمشهر به آزادی موصل، حلب و ابوکمال متصل شد و همچنان نیز ادامه پیدا می‌کند.

حسن‌زاده ادامه داد: سردار شهید حسین همدانی می‌گفت نگویید عملیات الی بیت‌المقدس 4 مرحله دارد، بلکه این عملیات مراحل مختلف و متنوعی دارد که ما همواره در حال اجرای مراحل آن هستیم و حضور ما در سوریه نیز یکی از مراحل عملیات الی بیت‌المقدس است.

وی افزود: امروز پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی و درهم کوبیدن پایگاه عین‌الاسد و عملیات قدرتمندانه و پیروزمندانه وعده صادق یکی دیگر از مراحل عملیات الی بیت‌المقدس است و شواهد نشان می‌دهد که داریم روز به روز به آخرین مراحل این عملیات که منجر به شکست کامل و تمام‌عیار رژیم صهیونیستی و آمریکا، و پیروزی عزتمندانه مردم فلسطین و غزه و آزادسازی بیت‌المقدس خواهد شد نزدیک می‌شویم. 

انتهای پیام/735/

دیگر خبرها

  • شکست تمار عیار رژیم صهیونیستی خیلی از گذشته نزدیک‌تر شده است
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر
  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • شهردار مشهد از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کرد
  • برگزاری مراسم سان ورژه نیروهای مسلح مستقردر کردستان فردا در سنندج
  • اکنون نوبت زینبیان است
  • امیرعبداللهیان از سردار حاجی‌زاده تقدیر کرد
  • تقدیر از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» سپاه پاسداران
  • عکس/تقدیر دختر شهید حاجی رحیمی از عملیات «وعده صادق»