Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: ناجا نقش پررنگی را در حوزه نرم افزاری تمدن اسلامی دارد، نظم و امنیت در جامعه که بخشی از سبک زندگی اسلامی است که در حوزه وظایف ناجاست.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: امروز ماموریت ناجا در گام دوم انقلاب اسلامی ماموریت ویژه ای است چراکه باید در ۴۰ سال دوم انقلاب شتاب حرکت خود را افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: چشم انداز گام دوم انقلاب اسلامی بسیار بلند است، ایجاد تمدن نوین اسلامی پایه هایی را دارد که بخشی از آن به دست سربازان امام زمان در ناجا است.
امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: حوزه سخت افزار تمدن اسلامی به عهده بدنه دولت و صنعت و ... است اما حوزه نرم افزار تمدن اسلامی به دوش ماست و بخش عمده تمدن اسلامی مستقیم با مامورت ناجا درارتباط است، حوزه نرم افزار حوزه اخلاق و دانش و فرهنگ و امنیت است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان عنوان کرد: ناجا نقش پررنگی را در حوزه نرم افزاری تمدن اسلامی دارد، نظم و امنیت در جامعه که بخشی از سبک زندگی اسلامی است که در حوزه وظایف ناجاست.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد: ما برای تحقق حوزه سخت افزار و نرم افزار تمدن اسلامی نیازمند اندیشه بزرگ تمدن سازی هستیم که باید توسط نخبگان تمام حوزه ها گسترش یابد.
وی خاطرنشان کرد: هر کدام از ما بتوانیم نقش خود را در تقویت اندیشه مردم در حوزه تمدن اسلامی ایفا کنیم کار بزرگی انجام دادیم، نعمت نظم و امنیت رهاورد خستگی ناپذیر ناجاست، استان هرمزگان بیش از دو هزار کیلومتر ساحل آبی در مبرازه با حوزه های مختلف قاچاقیکی از دالان های ورود به کشور است و نقش نیروی انتظامی برای مقابله با این پدیده شوم بی بدیل است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار کرد: آنچه نشان دهنده رهاورد تلاش های نبروی انتظامی است توفیقات ارزشمند این مجموعه است و از تلاش های خستگی ناپذیرشان قدردانی می کنیم، از زحمات سردار ملکی و دغدغه هایش در حوزه اخلاق و زمینه های مختلف داشتند نقش موثری را ایفا کرد و ما مردم هرمزگان همیشه قدردان وی هستیم.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد:  قطعا در عصر جدید با حضور سردار جعفری شاهد شتاب بیشتر در ایجاد تمدن اسلامی در هرمزگان خواهیم بود، در حوزه اخلاق و ارزش های دینی توجه خاصی می طلبد چراکه دشمن اخلاق جامعه راتهدید می کند و ارزش های الهی و انقلابی جامعه را مورد تعرض قرار می دهد و ناجا با اقتدار می تواند جلوی فعالیت های سازمان یافته در این حوزه را بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: مسئولیت ناهنجاری های امروز جامعه تنها به عهده نیروی انتظامی نیست اما مقابله ناجا با این ناهنجاری ها با ایجاد محیط امن اخلاقی اجازه نمی دهد ناهنجاری به خصوص جزایر هرمزگان را به آلودگی بکشاند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی شهریاری در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: از سپاه و نیروهای مسلح که با عملیات وعده صادق دل تمامی مسلمانان و آزادگان جهان را شاد کردند و زهر چشمی از رژیم غاصب صهیونیستی گرفتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: در سال گذشته و ماه‌های اخیر تعداد قابل توجهی از فرزندان رشید نیروی انتظامی، سپاه و بسیج به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل آمدند، اما متأسفانه نیروی انتظامی از امکانات فیزیکی از قبیل پایگاه‌ها و قرارگاه‌های ایمن و حتی لباس و اتومبیل مناسب که جان آن‌ها را حفظ کند، محروم است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضروری است دولت و مسؤولان نظام تدابیر لازم امنیتی را فراهم کنند و از نیروهای بومی در برنامه ریزی‌ها بیشتر استفاده کنند تا ما هر روز مجبور نباشیم نه تنها شهدای استان، بلکه سایر استان‌ها را بر دوش مردم تشییع کنیم.

کد خبر 6086496 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • سرانجام جانشین هانس یواخیم واتسکه در دورتموند مشخص شد؛ لارس ریکن
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • فراجا وظایفی در حوزه عفاف و حجاب دارد / همه نسبت به ناهنجاری‌های اجتماعی مسئولیت داریم
  • رئیس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • فراجا در حوزه عفاف و حجاب وظایف ذاتی و قانونی دارد/ ما امروز همه نسبت به ناهنجاری‌های اجتماعی مسئولیت داریم و باید به وظایف خود عمل کنیم
  • سپاه خود را وقف مردم کرده است
  • سپاه پاسداران مسئولیت سنگین و رسالت خطیری بر عهده دارد
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است