Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 5 MB

256 256

کد خبر 1320177.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمدجواد ظریف حسن روحانی باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران بازیگران سینما و تلویزیون ایران زلزله باشگاه استقلال کاریکاتور عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۵۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونای امری هم‌سطح گواردیولا و کلوپ است!

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم ۲۴ ساله ایتالیایی صبح روز سه‌شنبه مصاحبه‌ای طولانی با کوریره دلو اسپورت انجام داده و در آن از امیدهایش برای موفقیت در تیم ملی ایتالیا تا مشکلاتی که در بازی در کشورهای ترکیه و انگلیس با آنها روبه‌رو شده صحبت کرده است.

او ابتدا در مورد بازی در استون ویلا و احتمال بازگشت به سری A گفت: «دلم برای ایتالیا تنگ شده و می‌خواهم هر چه سریع‌تر دوباره بازی در این کشور را تجربه کنم. اگرچه من متعلق به گالاتاسرای هستم و این آنها هستند که تصمیم می‌گیرند. در استون ویلا من خوشحال هستم، انگلیس لیگی جذاب و مهیج دارد و بازی در اینجا لذت‌بخش است. من معتقدم که مستحق بازی بیشتر هستم و دقایق بیشتری برای حضور در زمین هستم اما به تصمیمات مربی احترام می‌گذارم.»

سپس در بخشی از مصاحبه در مورد همکاری با اونای امری از او پرسیده شد و او پاسخ داد: «با اینکه معتقدم مستحق شانس‌های بیشتری هستم اما می‌توانم بگویم که در کیفیت بالای امری هیچ شکی نیست. او یکی از قوی‌ترین مربیان حال حاضر جهان است. من او را در سطح پپ گواردیولا، یورگن کلوپ و ژوزه مورینیو قرار می‌دهم. او از هر نظر به من کمک کرده و توانایی‌های من را بهبود بخشیده است.»

دیگر خبرها

  • برنامه‌های اماکن مهم مذهبی در شب‌های قدر
  • رئیس جمهور سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره)
  • شب‌های قدر کجا برویم؟/ اعلام برنامه‌های هیات‌های مذهبی بندرعباس در لیالی قدر
  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • اعلام زمان و مکان برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در اردبیل
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • زمان و مکان ویژه برنامه شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • چرا کلوپ دوست‌داشتنی است: نامه‌ای برای ماندگار شدن
  • اونای امری هم‌سطح گواردیولا و کلوپ است!