Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:12:07 GMT

کنگره نماز و سلامت روان در دانشگاه تهران برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۵۱۵۴

کنگره نماز و سلامت روان در دانشگاه تهران برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، مهلت ارسال مقالات تا ۲۸ آبان و از طریق آدرس الکترونیکی info@namazcongress.com است.

به‌گفته مسئولان برگزاری این همایش، تاکنون تعداد ۳۴ مقاله در محورهایی همچون «نماز و نشاط معنوی»، «نماز و آرامش روان»، «نماز و استحکام روابط خانوادگی»، «نماز و پیشگیری از افسردگی»، «نماز و تقویت اراده»، «نماز و ویژگی‌های فطری انسان»، «نماز و تعاملات بین‌فردی»، «نماز و چهره‌گشایی»، «نماز و قدرت تمرکز»، «نماز و رفتارهای معقول اجتماعی» به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارائه آخرین یافته‌های پژوهشی روان‌شناسی در زمینه‌های کنگره، تبادل اطلاعات علمی و پژوهشی در سطح ملی، ارتقای سطح دانش و آگاهی روانشناسی جامعه روان‌شناسان کشور در زمینه‌ها و موضوعات کنگره، ترویج و اهمیت روان‌شناسی علمی، تبادل اطلاعات در زمینه آموزش و مفاهیم روان‌شناسی در دانشگاه‌ها و تبادل اطلاعات در زمینه مسائل پژوهشی در حوزه‌های سلامت روان در کشور از اهداف این کنگره عنوان شده که بیش از ۸۰ مدرس دانشگاه، اعضای کمیته علمی آن را تشکیل می‌دهند.

دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت دانشجویی مرکز مشاوره دانشگاه تهران، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران و مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی احیا، با همکاری ستاد اقامه نماز و دانشگاه الزهراء(ع) نهادهای برگزارکننده این همایش هستند.

ریاست این کنگره به‌عهده غلامعلی افروز، عضو شورای سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، منصوره سادات صادقی دبیر علمی کنگره و حمید پیروی دبیر اجرایی کنگره است.

کد خبر 4769903 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه تهران نماز سلامت روان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه تهران دانشگاه ها دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران منصور غلامی شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاه صنعتی امیرکبیر مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۵۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنرانی علمی «فناوری اطلاعات و امر دینی» برگزار می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سخنرانی علمی «فناوری اطلاعات و امر دینی» با سخنرانی رحمان شریف‌زاده، استادیار پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، برگزار ‌می‌شود.

سخنرانی علمی «فناوری اطلاعات و امر دینی» با سخنرانی رحمان شریف‌زاده، استادیار پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، چهار‌شنبه 29 فروردین‌ ۱۴۰3 به صورت حضوری و مجازی در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برگزار می‌شود.

این سخنرانی چهار‌شنبه 29 فروردین‌ ۱۴۰3 از 14:30 تا ۱6:30، به صورت حضوری در سالن قانعی‌راد مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و به صورت مجازی در پیوند https://www.skyroom.online/ch/nrisp.ac.ir/stis برای علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • پاسخ به مسائل دینی با هوش مصنوعی ممکن نیست
  • کنگره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه تیرماه 1403 در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می‌شود
  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • سخنرانی علمی «فناوری اطلاعات و امر دینی» برگزار می‌شود
  • افسردگی شایع‌ترین اختلال روان/ تدوین پیش نویس سند سلامت روان
  • ساختار مراکز مشاوره دانشگاه‌ها تغییر کرد