Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-23@19:37:46 GMT

کنایه بازیگر پیشکسوت به رفتار غلط سلبریتی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۵۲۰۲

کنایه بازیگر پیشکسوت به رفتار غلط سلبریتی‌ها

غلامحسین لطفی این روزها ساکن زادگاهش، قزوین است و چند سالی است که کلا کم کار هم شده. به بهانه تولد ۷۰ سالگی اش با او گفت‌وگویی انجام داده ایم که بخش‌هایی از آن را در ادامه می‌خوانید:

اولین‌باری که سینما رفتید را به‌خاطر دارید؟

بچه که بودم یک دوستی داشتم و هر دو عشق سینما. باهم پول جمع می‌کردیم و جمعه‌ها می‌آمدیم تهران، سینما البرز در لاله‌زار و چهار پنج فیلم می‌دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک روز چند فیلم می‌دیدیم و خسته هم نمی‌شدیم. البته همیشه هم با بلیت وارد سینما نمی‌شدیم، گاهی که جلوی در سینما شلوغ می‌شد از لابه‌لای جمعیت قاچاقی می‌رفتیم تو. خلاصه شب که برمی‌گشتیم قزوین به هیچ‌کس نمی‌گفتیم که تهران بودیم.

با توجه به این‌که با کارگردان‌های شاخصی چون مسعود کیمیایی، فریدون جیرانی، همایون اسعدیان، محمدعلی سجادی و... همکاری داشتید، فکر می‌کنید سینمای ایران این فرصت را در اختیار شما گذاشته تا نقش‌هایی را که دوست داشتید را بازی کنید؟

خیر. من نقش‌هایی که دوست داشتم را اصلا بازی نکردم.

مثلا دوست داشتید در چه نقش‌هایی بازی می‌کردید؟

من بیشتر کارهای جدی را دوست دارم، اما در ایران وقتی هنرپیشه‌ای در یک نقش طنز کار می‌کند دیگر او را ول نمی‌کنند و مدام مشابه آن را به او پیشنهاد می‌دهند.

البته تجربه در سال‌های اخیر ثابت کرده مخاطبان سینما فارغ از خوب یا بد بودن فیلم‌ها از فیلم‌های کمدی به مراتب بیشتر استقبال می‌کنند و دقیقا به همین خاطر هم هست که فیلمسازان زیادی به سمت این ژانر گرایش پیدا کرده‌اند. نظر شما درباره سینمای کمدی فعلی چیست؟

فیلم‌های کمدی فعلی، کپی فیلم‌های کمدی قدیمی است. این فیلم‌ها یکسری شلم شورباست که ارتباط مستقیمی به محدودیت‌ها و اعمال نظرهای وزارت ارشاد دارد. کمدی ما زیرنظر فشارهایی که مثلا به این لهجه این برمی‌خورد، به آن شغل برمی‌خورد، به آن یکی قوم برمی‌خورد و... دارد از بین می‌رود. دست کمدی باز نیست که بتواند استاندارد عمل کند و نتیجه‌اش می‌شود آنچه الان روی پرده سینماها می‌بینید.

با توجه به گستردگی فضای مجازی و فعالیت هنرمندان و سلبریتی‌ها در شبکه‌های اجتماعی، چقدر از وقت‌تان را صرف این فضا می‌کنید؟

من خیلی کم با این فضاها آشنا هستم. چون برایم جنبه سرگرمی ندارد و ترجیح می‌دهم سرگرمی جدی‌تری داشته باشم. هنوز عادت نکردم عکس شام و ناهارم را جلوی چشم بقیه بگذارم و به به و چه چه راه بیندازم.

منبع: جام جم

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید

به گزارش همشهری آنلاین، دو روز پیش بود که مادر ترانه علیدوستی، از بیماری این بازیگر زن سینما خبر داد و طرفداران او نگران شدند. در همین راستا نیز، سینما اعتماد با اشاره به نوع بیماری ترانه علیدوستی نوشت که؛ «حدود 6 ماه پس از آزادی خود از زندان دچار بیماری به نام سندرم (Drug Rash with Eosinophilia and Systemic Symptoms) با نام اختصاری (DRESS) شده است که یک نوع واکنش شدید ناشی از حساسیت به مصرف برخی داروها است.» با این حال پس از انتشار خبر بیماری علیدوستی تصاویری جعلی و فیک از ملاقات پدرش و بازیگران با او در فضای مجازی منتشر شد در حالی که این تصاویر مربوط به ملاقات هنرمندان از الناز شاکردوست است.

بیشتر بخوانید: نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس اولین تصویر از ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان | چهره نگران حمید علیدوستی بر بالین دخترش | عکس ترانه علیدوستی ترانه علیدوستی ترانه علیدوستی ترانه علیدوستی کد خبر 846579 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران امین حیایی بیماری - بیمارستان چهره‌های مشهور الناز شاكردوست (بازیگر) ترانه علیدوستی

دیگر خبرها

  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • فیلمی که همه را شوکه کرد؛ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
  • باز هم سال سینمای کمدی؟