Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسین رضایی روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: قرارگاه پیشرفت وآبادانی در این تعداد آموزشگاه طرح هایی در زمینه های زیرساخت‌ عمرانی، فرهنگی، سلامت، تعلیم و تربیت و اقتصادی اجرا کرده است.

وی بیان کرد: برای انجام این فعالیت‌ها ۴۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

رضایی تصریح کرد: پنج دهستان زیلایی، چین لوداب، ممبی بهمئی، دیشموک و جاورده در گروه هدف فعالیت این قرارگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: علاوه بر اجرای کارهای عمرانی فعالیت‌های مشاوره‌ای، تعمیر و تجهیز در مدارس نیز انجام می‌شود.

رضایی افزود: برای پیشبرد اهداف نشست مشترک اعضای قرارگاه و رؤسای آموزش و پرورش ۱۳ شهرستان و مناطق برای مشارکت در فعالیت‌های بهبود کیفیت مدارس برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: شاداب سازی مدارس از اولویت‌های فعالیت در آموزشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد است.

افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم کهگیلویه و بویراحمد در سه هزار و ۲۰ مدرسه این استان تحصیل می کنند.

۵۲درصد این دانش آموزان پسر و مابقی دختر هستند.


 

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد فعالیت‌های انساندوستانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا پیمانجو دوشنبه شب در حاشیه بازگشایی این محور در گفتگو با خبرنگاران افزود: گردنه بیژن در ارتفاع سه هزار و ۲۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و این گردنه یکی از مرتفع‌ترین گردنه‌های کهگیلویه و بویراحمد است.

پیمان جو با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط گردنه بیژن در سال‌های پربارش تا هفت متر نیز می‌رسد، گفت: این گردنه استان اصفهان را به کهگیلویه و بویراحمد متصل می‌کند و با توجه به بارش سنگین برف در این گردنه، آبانماه این مسیر مسدود و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود و بازگشایی آن سبب سهولت در رفت و آمد و کاهش یک ساعت و سی دقیقه‌ای مسافت سی سخت به پادنا و سمیرم می‌شود.

وی افزود: جاده سی سخت به سمیرم در مسیر جاده گردنه بیژن ۲۳ کیلومتر طول دارد و ۱۴ کیلومتر آن برف گیر است و با بازگشایی این جاده، تردد وسایل نقلیه آسان و مسیر تردد عشایر کوچ رو هموار می‌شود.

کد خبر 6086390

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت