Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: زمان رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان مشخص است و این مسابقات طبق چیزی که اعلام شده، ۲۷ تا ۲۹ آذر ماه برگزار می‌شود. ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

عبدالمهدی نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد اینکه مدیر تیم‌های ملی اعلام کرده برای تعیین زمان برگزاری انتخابی جام تختی در انتظار زمان قطعی لیگ باشگاه‌های جهان هستند، اظهار داشت: زمان رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان مشخص است و این مسابقات طبق چیزی که اعلام شده، 27 تا 29 آذر ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا شاید محسن کاوه به خاطر فشردگی برنامه‌ها، زمان دیگری را مد نظر داشته باشد، اما زمان لیگ باشگاه‌ها مشخص است و در این خصوص با او جلسه‌ای داشته‌ایم.

وی در مورد میزبان جام باشگاه‌های کشتی آزاد و فرنگی جهان تصریح کرد: قرار است جام باشگاه‌های جهان در رشته آزاد در بجنورد برگزار شود، مسابقات فرنگی هم احتمالا در تهران باشد. این رقابت‌ها هم 14 و 15 آذر قرار است برگزار می‌شود.

نصیرزاده همچنین در مورد میزبان مرحله نیمه‌نهایی و نهایی لیگ برتر آزاد گفت: بعد از مشخص شدن چهره قطعی 4 تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی و با توجه به درخواست تیم‌ها، تصمیم‌گیری می‌شود که مسابقه در شهر یکی از این تیم‌ها باشد و یا اینکه مسابقات فینال را در شهری بی‌طرف برگزار کنیم.

پایان حضور تیم‌های نظامی در لیگ برتر کشتی/ سرتیپ پیمبری: حضور رعد و پاس در مسابقات مورد تائید نیروهای مسلح نیست+ عکسمحمدی: لیگ نمی‌تواند به لحاظ وزنی ملاک سنجش کشتی‌گیران باشد

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی فرنگی کشتی آزاد کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی آزاد کشتی کشتی فرنگی کشتی آزاد کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، متن پیام آقای قالیباف به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر دلاورمردان ورزشکار کشورمان در مصاف با حریفان در آوردگاه مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی آسیایی خوش درخشیدند و با کسب مقام‌های اول در هر دو رشته سرور و شعف را به ملت سربلند ایران هدیه کردند و جهانیان قدرت و صلابت ورزشکارانمان در رویداد‌های بین‌المللی را به نظاره نشستند.

اینجانب با تبریک و شادباش کسب این موفقیت‌های درخشان به سرپرستان، مربیان، قهرمانان و خانواده‌های آنان، توفیق و سرافرازی جوانان کشورمان در دست‌یابی به قله‌های افتخار را از خداوند متعال خواستارم.

دیگر خبرها

  • کاوه تکلیف وزن ۵۷ کیلوگرم را مشخص کرد
  • ارزیابی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از کسب دو سهمیه و یک احتمال دیگر
  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات
  • شوک صبحگاهی به کشتی: سهمیه ۵۷ پرید!
  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • کیفیت بالای مسابقات کشتی آزاد جام عبدالله موحد
  • پیام قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی