Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@18:18:24 GMT

اعتصاب کارکنان شرکت هواپیمایی کویت

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۵۴۳۴

اعتصاب کارکنان شرکت هواپیمایی کویت

سندیکای کارکنان شرکت هواپیمایی کویت به منظور مطالبه کمک هزینه یکسان برای همه کارکنان، یک اعتصاب جزئی ترتیب داد و کارکنان به مدت یک ساعت دست از کار کشیدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز عراق، تعدادی از کارکنان شرکت هواپیمایی در محوطه فرودگاه کویت به منظور مطالبه حقوق خود از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح به وقت محلی به مدت یک ساعت تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سندیکا در ازای خطراتی مانند بیماری‌های واگیردار، سر و صدا، آلودگی و شب‌بیداری که کارکنان به دلیل ماهیت کار خود در معرض آنها قرار دارند، خواستار دریافت کمک‌هزینه یکسان برای همه کارکنان شرکت هواپیمایی شد.

در حالی که شرکت هواپیمایی کویت اعلام کرد، پروازها در فرودگاه کویت تحت تأثیر اعتصاب مذکور قرار نگرفت و روند طبیعی خود را داشت، جابر العازمی، رئیس سندیکای کارکنان شرکت هواپیمایی از لغو پنج تا شش پرواز در اثر این اعتصاب خبر داد.

وی افزود: امروز در اولین اعتصاب خود موفق شدیم و امیدواریم که به اعتصاب دوم و سوم نرسیم، زیرا این اقدام خساراتی را برای شرکت هواپیمایی به بار خواهد آورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كويت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۵۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور

تین نیوز

گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعطا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در آیین اعطای گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین المللی شیراز گفت: امروز مستکبران جهانی در این اندیشه هستند که صنعت هوانوردی جمهوری اسلامی ایران چگونه توانسته با وجود تحریم های ناجوانمردانه سرپا بایستد و مطابق استانداردهای جهانی عمل کند.

محمدی بخش افزود: استان فارس امروز می تواند به خود افتخار کند که فرودگاه شیراز به عنوان سومین فرودگاه کشور از گواهینامه فرودگاهی مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار شده است.

وی بیان کرد: در حوزه کارگو باید برای فرودگاه های فارس برنامه ریزی شود تا با حمل و نقل هوایی شاهد صادرات محصولات درجه یک این استان به کشورهای همسایه باشیم.

محمدی بخش اظهار کرد: این افتخار را داریم که اعلام کنیم از بوموسی تا سراوان شاهد برقراری پروازهای مسافری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک با افتتاح رادار تنگ ریز فارس، مردم در جریان اهمیت این پروژه و اقدام جهادی رزمندگان خط مقدم صنعت هوانوردی قرار خواهند گرفت.

آسمان ایران در امنیت کامل است

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: آسمان ایران در امنیت کامل به سر می برد و در شرایطی که اخیرا اسرائیل مورد هجوم رزمندگان ایرانی قرار گرفت، هزاران پرواز در شیراز و سایر فرودگاه های ما انجام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • اعزام نخستین گروه از زائران عمره به عربستان پس از ۹ سال