Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@16:22:48 GMT

هوای اصفهان ناسالم شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۵۴۴۵

هوای اصفهان ناسالم شد

کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در ساعات اولیه صبح امروز با میانگین ۱۲۳ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هفت صبح امروز سه شنبه بیست و یکم آبان ماه با میانگین ۸۳ در وضعیت قابل قبول (سالم) ثبت شد.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان به سبب پایداری جوی در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان در ساعات اولیه روز غبار صبحگاهی پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس شاخص کیفیت هوای اصفهان هم اکنون با میانگین  ۱۲۳ در وضعیت ناسالم برای گروههای حساس قرار دارد.

شاخص کیفی هوا در ایستگاه های پایش دائم از جمله میدان احمدآباد روی عدد ۱۱۲، خیابان استانداری روی عدد ۹۰، بزرگراه خرازی روی عدد ۶۹، خیابان دانشگاه روی عدد ۷۷، خیابان پروین روی عدد ۷۵ و خیابان رودکی روی عدد ۷۶ گزارش می شود.
 
کیفیت هوا در شهرهای دیگر استان از جمله سجزی با میانگین ۸۴، شاهین شهر  با میانگین ۷۴ و مبارکه با میانگین ۸۴ در وضعیت قابل قبول " سالم" است.

ایستگاههای پایش هوای شهرهای کاشان، نجف آباد، خمینی شهر ، زرین شهر، لنجان و دولت آباد خاموش است.

کد خبر 396483

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کیفیت هوا محيط زيست هوای ناسالم اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۵۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران همچنان مطلوب است

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۵ اردیبهشت) در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین  ۷۶ بود و کیفیت هوای پایتخت در ظرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۶ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

گفتنی است که شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول(سالم) یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

دیگر خبرها

  • هوای کلانشهر اصفهان سالم است
  • کیفیت هوای کلانشهر اصفهان سالم است
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • کیفیت هوای تهران در شرایط «قابل قبول»
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای تهران همچنان مطلوب است
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای ۴ شهر اصفهان قابل قبول است