Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز- سه‌شنبه- با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «امشب بهاء أبوالعطا، فرمانده بلندپایه گروه جهاد اسلامی در نوار غزه هدف قرار گرفت، ابوالعطا مسئول عملیات‌های فراوان و پرتاب موشک به سرزمین‌های اشغالی در ماه‌های اخیر بوده و همچنین قصد انجام یک عملیات دیگر در ماه فوریه را داشته است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه این بیانیه آمده است: «رئیس ستاد کل ارتش و نیز رئیس شاباک پیشنهاد انجام این عملیات را ارائه دادند و نخست‌وزیر و وزیر دفاع پس از ارائه این پیشنهاد به کابینه کوچک امور سیاسی و امنیتی با انجام آن موافقت کردند». 

ارتش اسرائیل صبح امروز از ترور فرمانده گردان‌های قدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین خبر داد. 

کشته شدن ابوالعطا و همسر او و نیز زخمی شدن فرزندش بر اثر انفجار ساختمانی که وی در شرق غزه در محله الشجاعیه ساکن آن بوده، تایید شده است. برخی منابع از شهادت پسر ابوالعطا در اثر شدت جراحات خبر می‌دهند.

«آویخای ادرعی»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در سلسله توئیت‌هایی نوشت: «ابوالعطا بیشتر فعالیت‌های جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه را انجام داده و به مثابه یک بمب ساعتی بود».

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ترور نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۵۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده یگان ۸۲۰۰ ارتش رژیم صهیونیستی در صف برکناری

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین، تحلیلگر امور نظامی کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، درباره آغاز موج استعفای مقامات نظامی و امنیتی این رژیم هشدار داد.

نیر دفوری با اشاره به استعفای رئیس اداره اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل، گفت، مسئولیت حوادث هفتم اکتبر برعهده هر دو سطح سیاسی و نظامی است.

دفوری افزود: ارتش اسرائیل در حال پرداخت تاوانی است که به آن تعهد کرده بود و مسئولیت خود را درباره حوادث هفتم اکتبر می‌پذیرد. در اینجاست که به نظر می‌رسد «اثر گلوله برفی» آغاز شده است.

در داخل ارتش، تشدید فشار‌ها بر بعضی افسران آغاز شده است و به نظر می‌رسد فرد بعدی در صف (استعفاها)، فرمانده یگان ۸۲۰۰ است.

دیگر خبرها

  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر دارایی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم صهیونیستی/ اسموتریچ: فرماندهان مسئولیت شکست را بپذیرند
  • فرمانده یگان ۸۲۰۰ ارتش رژیم صهیونیستی در صف برکناری
  • کناره گیری قریب الوقوع فرمانده منطقه مرکزی ارتش اسرائیل