Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از رسانه‌های فلسطینی، کمیته‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند که ارتش رژیم اشغالگر با ترور یکی از فرماندهان مقاومت فلسطین در دمشق، مرتکب حماقت بزرگی شد.

 رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ارتش اسرائیل عملیات ترور یکی از فرماندهان مقاومت فلسطین را در دمشق انجام داده است.

گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در واکنش به این جنایت، شهرک‌های صهیونیست‌نشین را با موشک هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد ارتش رژیم  اشغالگر، منزل اکرم العجوری عضو دفتر سیاسی این جنبش را در دمشق هدف قرار داد که به شهادت یکی از فرزندانش منجر شد.

گردان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی، شهرک‌های صهیونیست‌نشین سدیروت، اسدود، الخضیره و شهرک‌های واقع در قدس اشغالی را با موشک هدف قرار داد.

ارتش رژیم صهیونیستی پس از ارتکاب این جنایت اعلام کرد: برای چند روز جنگیدن آماده می‌شویم، ولی به سیاست ترورها بازنگشته‌ایم.

جنبش حماس هم اعلام کرد یکی از فرماندهان این جنبش به‌نام ابوالعطا بامداد امروز در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

این جنبش تأکید کرده است مسیر جهاد و مقاومت با قدرت ادامه خواهد یافت و جنایت ترور ابوالعطا بی‌پاسخ و بدون مجازات نخواهد ماند.

حماس هشدار داد رژیم صهیونیستی باید تمام پیامدها و عواقب این اقدام تنش‌آمیز و تروریستی خود را بپردازد.

العهد به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد که آژیرهای خطر در شهرک سدیروت، اشدود و نیرعام به‌صدا درآمده است و ارتش اسرائیل درباره رسیدن موشک‌ها به تل‌آویو و گوش‌دان هشدار داده است.

این رسانه‌ها از توقف حرکت قطارها در نقب، عسقلان، بئرالسبع و سدیروت و گشوده شدن پناهگاه‌ها در کریات ملاخی خبر دادند.

شهرک صهیونیست‌نشین کریات ملاخی از حالت آماده‌باش و باز شدن پناهگاه‌ها و تعطیل شدن مراکز آموزشی خبر داده است.

سانا از شهادت دو نفر و زخمی شدن 6 نفر به‌عنوان آمار اولیه حمله رژیم صهیونیستی به یک ساختمان غیرنظامی در المزه در نزدیکی سفارت لبنان در دمشق خبر داده است.

گردان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی در بیانیه‌ای شهادت «سلیم ابوالعطا» از فرماندهان این جنبش و همسرش در تجاوز رژیم صهیونیستی به منزل آنها در منطقه الشجاعیه در شرق غزه در بامداد امروز سه‌شنبه را اعلام کرد.

این جنبش بر آماده‌باش در صفوف رزمندگان و یگان‌های آن تأکید و اعلام کرد پاسخ به این جنایت هیچ حد و مرز مشخصی نخواهد داشت و در حجم جنایتی است که دشمن مرتکب شده است.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000G9k برچسب ها: موشک ، تلاویو ، فرمانده ، فلسطین

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: موشک تلاویو فرمانده فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر انقلاب دیدار کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ زیاد النَخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، عصر امروز پنج‌شنبه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس جمهور با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین | ملت فلسطین با پایداری خود دشمن صهیونیستی و آمریکا را غافلگیر کرده است
  • رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • عکس/ دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر انقلاب
  • دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر انقلاب
  • دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • موج جدید حملات موشکی لبنان به اسرائیل/ اصابت چند موشک به شلومی
  • پاسخ حزب‌ الله لبنان به جنایت الهباریه با موشک‌ باران کریات شمونه
  • پاسخ حزب‌الله به جنایت الهباریه با موشک‌باران کریات شمونه +فیلم
  • پاسخ اولیه حزب‌الله به جنایت الهباریه با موشک‌باران کریات شمونه
  • ادعای ارتش رژیم صهیونیستی در ترور یک فرمانده حماس