Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش اشغالگر صهیونیستی از عملیات هدفگیری ساختمانی خبر داد که برجسته‌ترین فرمانده جنبش جهاد اسلامی در غزه در آن حضور داشت.

در این راستا گردان‌های القدس، شهادت یکی از فرماندهان این گروه به همراه همسرش را تایید کرد.

به نقل از سایت العهد، رسانه‌های فلسطینی از هدف گرفتن منزل بهاء ابو العطا، فرمانده برجسته گردان‌های القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی توسط رژیم صهیونیستی و شهادت وی خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گردان‌های القدس ضمن تایید خبر شهادت بهاء ابو العطا، فرمانده منطقه شرقی در پی آتش نیروهای دشمن در شرق غزه اعلام کرد: همسر ابو العطا نیز در این حمله که در محله الشجاعیه در شرق غزه روی داد، به شهادت رسیده است. پاسخ حتمی ما به این جنایت، رژیم صهیونیستی را می‌لرزاند.

در عین حال وزارت بهداشت فلسطین پیش از این از شهادت یک زن و مرد و زخمی شدن دو فلسطینی دیگر در اثر حمله هوایی به شرق الشجاعیه در غزه خبر داده بود.

آویخای ادرعی،‌ سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز گفت: ساختمانی را هدف گرفتیم که رهبر برجسته جنبش جهاد اسلامی در غزه یعنی بهاء ابو العطا در آنجا حضور داشت.

به گفته این سخنگو، این هدف گیری در عملیات مشترک ارتش و سازمان امنیت عمومی (شاباک) انجام شد. ادرعی افزود، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر دستور انجام عملیات را داد.

وی در سلسله توییت‌هایی در توجیه این جنایت افزود: ابو العطا عملا بسیاری از عملیات‌های جنبش جهاد اسلامی در غزه را اجرا کرده و به منزله بمب ساعتی بود. ابو العطا همچنین مستقیما در عملیات‌ها دست داشت و تلاش‌هایی برای هدف گیری شهروندان و سربازان اسرائیلی به طرق مختلف صورت داده بود که از جمله آنها شلیک راکت، عملیات تک تیراندازی، شلیک پهپاد و غیره بود.

ادرعی با اشاره به ترور بهاء ابو العطا در غزه مدعی شد: ما به طرق مختلف طی ماه‌های گذشته سعی کردیم او را از عملیات خرابکارانه بازداریم اما او به تجاوزاتش ادامه داد و ما اتاقی که ابو العطا در آنجا بود را هدف گرفتیم.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اشاره کرد: او مسؤول بسیاری از عملیات‌های خرابکارانه در سال جاری در غزه نظیر شلیک موشک به جشنواره سدروت در ۲۵ اوت ۲۰۱۹ یا شلیک راکت به سمت سدروت و منطقه اطراف غزه موسوم به "غلاف غزه" در روز یکم نوامبر ۲۰۱۹ بود.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرده ارتش برای عملیات چند روزه و جنگ آماده است و هدف گرفتن ابو العطا به منزله هدف گرفتن بمب ساعتی بود نه به معنای بازگشت به سیاست‌های ترور.

همچنین کمیته‌های مقاومت اعلام کردند، دشمن با ترور فرمانده بهاء ابو العطا مرتکب حماقتی بزرگ شد و مقاومت انتقام خون این شهید قهرمان را می‌گیرد./ایسنا

 

بیشتر بخوانید/توافق آتش‌بس در غزه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبیک اردنی‌ها به دعوت سخنگوی گردان‌های قسام

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هزاران نفر از مردم اردن ساعتی پس از سخنرانی ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام دعوت او را لبیک گفته و مجدداً به خیابان آمده و علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی دست به تظاهرات زدند.

تظاهرات کنندگان اردنی با سردادن شعارهایی مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در امان حمایت خود را از غزه و مقاومت اعلام کردند.

ساعاتی پیش از این، سخنگوی گردان‌های قسام با اشاره به تلفات بی‌سابقه رژیم صهیونیستی در جنگ غزه تاکید کرد که این عملیات آغازی بر پایان این رژیم است. ابو عبیده سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در اظهاراتی تاکید کرد که تصاویری که از درگیری‌ها با رژیم صهیونیستی منتشر می‌شود، بخشی از دستاوردهای میدانی مقاومت است و تلفات در میان اسرای اسرائیلی بسیار بالا رفته است.

وی جنگ طوفان الاقصی را آغازی بر پایان قدیمی‌ترین اشغالگری در طول تاریخ معاصر دانست و تاکید کرد که این عملیات نقطه‌ای سرنوشت ساز در تاریخ امت اسلام خواهد بود.

وی ابراز داشت: مبارزان ما تلفات بسیار زیاد و بی‌سابقه‌ای در میان نیروهای دشمن به جای گذاشته‌اند و افراد آن را در کمین‌های محکم خود گرفتار کرده‌اند.

سخنگوی نظامی حماس با اشاره به اینکه فیلم‌هایی که منتشر می‌شود، تنها بخشی از دستاوردهای میدانی مقاومت است، ابراز داشت که بنا به دلایل امنیتی انتشار برخی فیلم‌ها را به آینده سپرده‌ایم، عناصر مبارزه ما برخی عملیات بی‌سابقه و کشنده را انجام داده‌اند و دیگر گروه‌ها نیز در موازات این عملیات فعالیت دارند.

وی ابراز داشت که عناصر گردان‌های قسام در تمامی محورهای درگیری از شمال غزه گرفته تا مرکز و جنوب آن با تاکتیک‌های متنوع و تسلیحات مناسب وارد عرصه جنگ شده‌اند و مقاومت در برابر دشمن اسرائیلی تا خروج آخرین نظامی صهیونیست از نوار غزه ادامه خواهد داشت.

وی بار دیگر هشدارهای موجود در خصوص اسرای دشمن صهیونیستی در نزد مقاومت را تکرار کرده و در عین حال گفت که سران دشمن به این هشدارها اهمیت نمی‌دهند.

ابوعبیده ادامه داد که گروه‌های مقاومت اهمیتی به فریبکاری‌های میدانی دشمن نمی‌دهند و آینده، دروغ بودن ادعاهای دشمن را نشان خواهد داد.

این مقام نظامی حماس خاطرنشان کرد: تلفات اسرای اسرائیل بسیار زیاد شده است، البته ما از ماه‌ها قبل تلاش داریم از آنها محافظت کنیم تا بتوانیم منافع ملت خود را تأمین کنیم و این موضوع همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6087094

دیگر خبرها

  • از «گردانِ آزار» رژیم صهیونیستی چه می‌دانیم؟
  • سربازان گردان «نتسح یهودا» که هستند و چرا آمریکا می‌خواهد آنها را تحریم کند؟
  • مخالفت هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • لبیک اردنی‌ها به دعوت سخنگوی گردان‌های قسام
  • تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه
  • تک‌تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند
  • اذعان به زخمی شدن ۳۲۹۴ نظامی صهیونیست از ۷ اکتبر/ حال ۲۴ نفر وخیم است
  • اذعان رژیم صهیونیستی به زخمی شدن بیش از ۳ هزار نظامی خود در غزه
  • کناره گیری قریب الوقوع فرمانده منطقه مرکزی ارتش اسرائیل