Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب «پروژه مسیح یهودی و نظم نوین ماسونی» نوشته نصیر صاحب خلق منتشر شد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «پروژه مسیح یهودی و نظم نوین ماسونی» بخشی از حکایت قوم یهود است که از قرن پانزدهم میلادی آغاز و تا سده‌های هجدهم و نوزدهم میلادی ادامه می‌یابد.
این کتاب در بخشی از خود به تبیین نقش یهود در سازمان دادن دادگاه تفتیش عقاید توسط یهودیان کابالائیست صاحب نفوذ در شاه نشین‌های اسپانیای آن روز علیه قوم خود با هدف محقق ساختن «پروژه مسیح» پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
داستان این اعصار داستان دومین اعتلای بنی اسرائیل است که طی آن به موضوع انتظار مسیح یا ماشیح، یعنی همان نجات دهنده قوم یهود «طرح مسیح» به عنوان پروژه عملیاتی کابالائیست‌ها برای محقق ساختن این انتظار ولو با توسل به زور پرداخته شده است. طرحی که حقیقتاً هم موجبات تغییر روند تاریخ جهان را فراهم ساخت و در صدد تغییر زیرساخت‌های فعلی نظام حاکم بر جهان و تحقق نظامی سکولار و غیر دینی تحت عنوان «نظام نوین جهانی» بوده و هست که اصولاً خود بخشی از «طرح مسیح» است. طرحی که پیش از پانصد سال پیش توسط کابالائیست‌ها تدوین و به مرحله اجرا گذارده شده که بر اساس استیلای قومی یهود بر جهان طراحی شده است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فراماسون ها قوم یهود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۵۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به جز جمهوری اسلامی دیگر دولت های اسلامی تنها نظاره گره وضعیت مردم غزه اند

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، ماموستا ملاقادر قادری امروز در مراسم سالگرد شهید حجازی با اشاره به جنایات یهود در طول تاریخ اظهار داشت: باید یهود را بشناسیم، قرآن کریم قوم یهود را دشمن‌ترین قوم علیه اهل ایمان و مسلمانان معرفی  و از آنان بعنوان مزاحمین علیه رسولان الهی و توطئه گران علیه پیامبر اسلام (ص) یاد کرده است.
 
این عالم اهل سنت تصریح کرد: در آیۀ ۸۲ سورۀ مائده خداوند متعال به پیامبر اسلام (ص) می‌فرماید: «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ» دشمن‌ترين افراد نسبت به اهل ايمان يهود هستند.
 
ماموستا قادری عنوان کرد: این قوم در طول تاریخ، قومی مزاحم و ضد پیامبران الهی و حریصان تاریخ بوده‌اند، اگر سیرت حضرت خاتم را ملاحظه کنیم، می‌بینیم از روز ولادت اسلام، این قوم خبیث همواره علیه اسلام و قرآن و حضرت رسول بوده‌اند.
 
امام جمعه شهرستان پاوه  بیان کرد: خداوند متعال به پیامبر اسلام (ص) می‌فرماید هوشیار این قوم باشید. «وَلَنْ تَرْضَى عَنْكَ الْيَهُودُ وَلَا النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ» هرگز یهود و نصاری از شما مسلمانان راضی نخواهند شد، مگر اینکه تسلیم خواسته‌های آنها شوید.
 
وی با اشاره به یهود و فلسطین بیان داشت:  اگر صفحات تاریخ را ورق بزنیم، این قوم محل خاصی نداشته‌اند و هرکجا زیسته‌اند، فتنه‌ای بیش نبوده‌اند. در سال ۱۹۰۹ میلادی ۱۱۵ سال قبل، بعد از جنگ جهانی اول و شکست امپراتوری عثمانی، انگلیس بر سرزمین اشغالی فلسطین مسلط شد، در آن ایام تعداد یهودیان ۸ هزار نفر بودند.
 
وی ادامه داد: در سال ۱۹۴۵، بعد از جنگ جهانی دوم تعداد آنها به ۴۸ هزار نفر رسیدند، انگلیس روباه ‌صفت همراه آمریکا و شوروی به آنها رسمیت دادند و در قلب مسلمانان پاسگاه مزاحمی دایر کردند.
 
امام جمعه شهرستان پاوه گفت: از آن تاریخ ۷۶ سال است دنیای اسلام گرفتار این قوم فتنه هستند و فعلاً ۸ میلیون نفرند و با پشتیبانی کفر جهانی بخصوص آمریکا، دارند در مقابل قریب به دو میلیارد مسلمان قلدری می‌کنند.
 
ماموستا قادری در ادامه اظهار داشت: همچنان که برادران و خواهران محترم در جریان هستید، مدت بیش از ۶ ماه است شاهد کشتار و مصدوم کردن و آواره نمودن مردم فلسطین و غزه هستیم که تاکنون بیش از ۳۳ هزار شهید و بیش از ۷۵ هزار مصدوم و دو میلیون آواره دارند.
 
وی افزود: در دنیای اسلام، ملت‌های مسلمان ضمن حسرت و اظهار ناراحتی، علیه رژیم صهیونیستی ابراز تنفر می‌کنند و دولت‌هایشان نیز نگاه می‌کنند و در این میان جمهوری اسلامی تنها مانده و به‌تنهایی در ۶ ماه گذشته در فکر راه‌حلی در جهت نجات مردم غزه بوده است.
 
امام جمعه شهرستان پاوه عنوان کرد: عاقبت در شنبه‌شب و بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین جمهوری اسلامی با اتکا به خداوند متعال و با عدّه و عُدّه خود در مدت ۴ ساعت با قریب ۴۰۰ پهپاد و موشک به قلب رژیم کودک‌کش صهیونیستی حملۀ شجاعانه و قاطعانه نمود و ذات اقدام مبارک و نشان دادن شجاعت و قدرت نظام و دل‌خوشی برای مردم غزه و مسلمانان جهان شد، لذا ما نیز ضمن تقدیر و آفرین، به دوستان سپاه درود عرض می‌کنیم و ممنون فرماندهی کل قوا هستیم و به همه کسانیکه در این عملیات مهم نقش داشتند می‌گوییم دستتان درد نکند، ما هم با عزت و صبر و هوشیارانه آماده‌ایم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به جز جمهوری اسلامی دیگر دولت های اسلامی تنها نظاره گره وضعیت مردم غزه اند
  • «نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد
  • «رئالیست‌ها» وارد بازار نشر شدند
  • کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد
  • فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد
  • بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست
  • کتاب آبی آتشین منتشر شد
  • «عالیجناب بو» اثر جدید محمدرضا یوسفی منتشر شد
  • عملیات وعده صادق به تقویت نظم نوین نظامی جهان منجر شد
  • داستان‌هایی پیرامون عفاف و حجاب در «ای کاش زودتر» منتشر شد