Web Analytics Made Easy - Statcounter

جیمز هاردن و یارانش در خانه حریف به برتری رسیدند.

طرفدری- در چارچوب رقابت های لیگ بسکتبال NBA، دو تیم نیوراورلینز پلیکانز و هیوستون راکتس به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی 122-116 به سود راکتس به پایان رسید.

کوارتر اول این بازی با برتری 30 بر 23 راکتس همراه بود، اما در کوارتر دوم بازی نزدیک به هم بود و در نهایت پلیکانز 28-29 پیروز شد تا این بازی در نیمه اول به نتیجه 58-52 به سود راکتس برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کوارتر سوم هیوستون 32 بر 30 پیروز شد و در کوارتر چهارم هم پلیکانز 34-32 پیروز شد تا این بازی در نهایت 122-116 به سود هیوستون راکتس به پایان برسد.

در این بازی جیمز هاردن فوق العاده عمل کرد و موفق شد که 39 امتیاز به تنهایی بگیرد.

هیوستون راکتس در جدول رده بندی NBA شرایط نسبتا مناسبی دارد و در رده سوم جدول قرار دارد.

 

آمار بازی تیم پرتاب منطقه‌ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند اسیست بلاک توپ‌ربایی ترن اور هیوستون راکتس 51.8% 29.3% 68.8% 47 16 6 9 19 نیواورلینز پلیکانز 43.2% 31.1% 74.1% 46 26 3 8 17

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با اشاره به شکست در سه بازی های گذشته این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور گفت: باید به طور حتم بازی مقابل استقلال خوزستان را ببریم.

مارینوس اوزونیدیس شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال خوزستان هفته در ۲۴ لیگ برتر افزود: چهار پنج بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در بازی فردا مقابل استقلال خوزستان غایب هستند اما ما ۱۱ بازیکن داریم و باید نتیجه لازم را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: معتقدم که تیم ما و گل‌گهر سیرجان باوجود نمایش و فوتبال زیبایی که در این فصل ارائه دادیم، جایگاه لازم را در لیگ برتر کشور به دست نیاوردیم و بخشی از این موضوع به بدشانسی برمی‌گردد که گریبانگیر هر ۲ تیم شده است. 

سیروس پورموسی در نشست خبری پیش از بازی مقابل گل‌گهر سیرجان افزود: همچنین دیگر موارد باعث شد ۲ تیم نتوانند به جایگاه لازم برسند.

وی تصریح کرد: گل گهر با وجود امکانات، ظرفیت و شرایط خوب ۲ فصل گذشته می توانست جزو مدعیان قهرمانی باشد و استقلال خوزستان نیز می توانست جایگاه تک رقمی و بقای راحت تری در لیگ برتر داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان عنوان کرد: بازی  از دو جهت برای ما مهم است ابتدا باید جایگاه خود را در جدول رده بندی بهتر کنیم و همانطور که بازی زیبایی را در دور رفت مقابل گل‌گهر سیرجان داشتیم، امیدوارم این اتفاق تکرار شود و فردا فوتبالی بازی کنیم که تمامی نگاه ها به سیرجان باشد.

تیم فوتبال گل گهر  امروز ساعت ۱۷:۴۵  در هفته ۲۴ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف استقلال خوزستان می رود.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی النصر و الفیحا + فیلم
  • مشت‌های گره کرده و شادی سرمستانه ساکت (عکس)
  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی + فیلم
  • ستاره سابق فرانسه ول‌کن امباپه نیست!
  • بسکتبال NBA | پادشاه به جوکر رسید؛ پایان راه برای نسل طلایی گلدن استیت
  • لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید
  • خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم
  • آرسنالی‌ها از سفر به مونیخ می‌ترسند!