Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور هراز صبح امروز سه‌شنبه ۲۱ آبان ماه برای دومین روز متوالی به دلیل تعمیرات جاده‌ای مسدود شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی، گفت: محور هراز ساعت ۸ صبح امروز سه شنبه ۲۱ آبان ماه، به علت تعمیرات و تقویت سیستم تهویه در محدوده تونل وانا و پیچ ابتهاج، بسته شد.

وی افزود: مسدود شدن محور هراز تا ساعت ۱۷ امروز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ قدمی گفت: این تعمیرات جاده‌ای شامل اجرای عملیات حفاری و انجام آزمایشات ژئوتکنیک است و در این مدت رفت و آمد از جاده‌های جایگزین شامل سوادکوه و چالوس انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند، خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مازندران متوالی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۵۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در پی بارندگی های سیل آسا و انسداد ۲۰ محور مواصلاتی در جنوب این استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار حضور یافت و از نزدیک در جریان عملیات امدادرسانی به مسافران دو اتوبوس گرفتار در سیل قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش شبانه روزی راهداران جنوب استان برای بازگشایی محورهای مسدود شده، اظهار کرد: در پی بارش های سیل آسا، شاهد آبگرفتگی و انسداد ۲۰ محور مواصلاتی در سطح جنوب استان بودیم که با تلاش بی وقفه راهداران محورهای ارتباطی در حال بازگشایی می باشند.

وی با بیان اینکه محور نیکشهر به چابهار یکی از محورهای مهم مواصلاتی در جنوب استان است، افزود: با توجه به اهمیت سلامت جان مسافران، شخصاً در محل حاضر شدم و از نزدیک در جریان عملیات امدادرسانی به مسافران گرفتار در سیل قرار گرفتم.

مبارکی گفت: خوشبختانه با تلاش راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در بامداد ۲۹ فروردین ماه سال جاری،مسافران دو اتوبوس که در سیل گرفتار شده بودند، نجات یافته و به مکانی امن انتقال یافتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در پایان از هموطنان خواست تا از تردد غیرضروری در محورهای مواصلاتی، به ویژه در مناطق سیل زده خودداری کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • مسدود شدن محور ترانزیتی ایرانشهر سرباز راسک چابهار +فیلم
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین / ۳۲ محور مسدود است
  • مسدودشدن چند محور کرمان