Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@01:58:55 GMT

عکس/ آتش مهیب در یک قدمی سیدنی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۵۵۹۶

آتش‌سوزی گسترده در استرالیا به خطری جدی در نواحی شرقی مملو از جمعیت این کشور تبدیل شده و دو ایالت این کشور وضعیت اضطراری اعلام کرده‌اند.

به گزارش مشرق، تاکنون حداقل سه نفر کشته شده‌اند و هزاران نفر در ایالات «نیو ساوت ولز» و «کوئینزلند» خانه‌های خود را ترک کرده‌اند.  مسئولان می‌گویند خطر زمانی جدی‌تر می‌شود که این آتش‌سوزی مهیب روز سه‌شنبه به اطراف سیدنی - بزرگترین شهر استرالیا - برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه آتش‌سوزی‌های مهیب استرالیا ادامه آتش‌سوزی‌های مهیب استرالیا ادامه آتش‌سوزی‌های مهیب استرالیا ادامه آتش‌سوزی‌های مهیب استرالیا ادامه آتش‌سوزی‌های مهیب استرالیا ادامه آتش‌سوزی‌های مهیب استرالیا ادامه آتش‌سوزی‌های مهیب استرالیا ادامه آتش‌سوزی‌های مهیب استرالیا ادامه آتش‌سوزی‌های مهیب استرالیا ادامه آتش‌سوزی‌های مهیب استرالیا ادامه آتش‌سوزی‌های مهیب استرالیا ادامه آتش‌سوزی‌های مهیب استرالیا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان سیدنی استرالیا حوادث بین الملل حوادث آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۵۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرالیا بودجه دفاعی خود را افزایش می‌دهد

استرالیا هزینه‌های دفاعی خود را در دهه آینده به میزان ۵۰.۳ میلیارد دلار استرالیا (۳۲ میلیارد دلار آمریکا) افزایش داده و برنامه‌های تسلیحاتی خود را با تاکید بر افزایش موشک، پهپاد و کشتی جنگی تغییر می‌دهد.

به گزارش رویترز، این تصمیم در حالی اتخاذ شده که استرالیا در راستای درگیری احتمالی آمریکا و چین در اقیانوس آرام، به دنبال تغییر رویکرد خود است.

بخش عمده‌ای از این تغییرات از ۵ سال آینده آغاز خواهد شد. این بودجه که توسط ریچارد مارلز، وزیر دفاع استرالیا اعلام شده، اولویت‌های جدیدی مانند موشک‌های دوربرد را منعکس می‌کند که به اعتقاد این کشور در درگیری احتمالی بین چین و آمریکا ضروری است.

مارلز در یک سخنرانی گفت: «فرض‌های خوش‌بینانه‌ای که بر اساس آن برنامه‌ریزی‌های دفاعی را انجام می‌دادیم، مدت‌هاست که از بین رفته است. اکنون ویژگی اصلی محیط اطراف ما عدم اطمینان و تنش و رقابت استراتژیک بین آمریکا و چین است».

پیش از این کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند که روابط پکن و واشنگتن در سال ۲۰۲۴ با آشفتگی‌های جدیدی همراه شود. انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و ادامه درگیری‌های تجاری دو کشور از جمله دلایل احتمالی افزایش تنش‌ها عنوان شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • لحظه زلزله مهیب ترکیه؛ کنده شدن مناره مسجد
  • انفجار مهیب در جنوبی ترین بندر رژیم صهیونیستی
  • سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • سیلاب مهیب؛ خیابان های چابهار غرق در آب شدند(فیلم)
  • گزارشی جدید از زرادخانه تسلیحاتی مهیب حزب‌الله لبنان
  • چه شد که سوئد در یک قدمی ساخت بمب اتمی، از سلاح هسته‌ای دست کشید؟
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • استرالیا بودجه دفاعی خود را افزایش می‌دهد
  • آتش سوزی گسترده ساختمان تاریخی ۴۰۰ ساله/ عکس
  • حمله به کلیسای آشوریان در سیدنی، اقدام تروریستی بود