Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منزل «بهاء ابوالعطا» یکی از فرماندهان شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین، وی به همراه همسرش به شهادت رسید و حال دو فرزند او وخیم است.

قدس آنلاین؛ جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (سه شنبه) منزل «بهاء ابوالعطا» از فرماندهان ارشد «سرایا القدس» (گروهان‌های قدس) شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در منطقه «الشجاعیه» غزه را هدف گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، در این حمله، ابوالعطا و همسرش به شهادت رسیدند و دو فرزند به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

مقاومت فلسطین در پاسخ به این اقدام تعدادی راکت به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرد.

شاخه نظامی جهاد اسلامی پس از این ترور، در میان نیروهایش حالت آماده‌باش کامل اعلام و تصریح کرد: پاسخ به این جنایت حد و مرز نخواهد داشت.

سرایا القدس در لحظات اولیه پس از این حمله تعدادای راکت به سمت شهرک‌های صهیونیستی سدیروت، اسدود، الخضیره شلیک کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی:بمبی ساعتی را هدف گرفتیم

سخنگوی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: عملیات هدف گرفتن بهاء ابوالعطا عملیاتی غافلگیرانه برای هدف گرفتن بمبی ساعتی بود و این اقدام به معنای بازگشت سیاست ترور نیست؛ در طول چند ماه به روش‌های مختلفی تلاش کرده‌ایم.

به صدا در آمدن آژیرهای هشدار در تل‌آویو

در پی ترور بهاء ابوالعطا و پاسخ راکتی اولیه مقاومت، آژیرهای هشدار در شهرک‌های صهیونیستی نزدیکی به غزه و تل‌آویو به صدا در آمد.

هیأت مصری در راه تل‌آویو

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، یک هیأتی امنیتی مصری طی ساعت های آینده وارد تل‌آویو می‌شوند تا مانع از تشدید تنش‌ها میان غزه و این رژیم شوند.

ترور با موافقت نتانیاهو انجام شد

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد، ترور ابوالعطا پس از موافقت کابینه و شخص «بنیامین نتانیاهو» انجام شد.

قرار است رژیم صهیونیستی طی ساعت‌های آینده جلسه‌ای برگزار کند و درباره غزه به بحث بنشیند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جهاد اسلامی فلسطین تروریسم ترور غزه اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات ترور فرمانده ارشد حزب الله لبنان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 رژیم اسرائیل در واکنش به حمله حزب الله لبنان به گنبد آهنین، به یک خودرو در لبنان حمله کرد و اسماعیل یوسف ملقب به ابوجعفر یکی از فرماندهان ارشد میدانی حزب الله لبنان را ترور کرد. تصاویر این ترور را از زاویه پهپاد اسرائیلی و همچنین تصاویری که از جنوب لبنان پس از حمله ثبت شده را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!/مخالفت گروه هفت با حمله نظامی اسرائیل به رفح
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!
  • تل آویو: عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل پاداشی به تروریسم است
  • رژیم صهیونیستی یکی از فرماندهان حزب‌الله را ترور کرد
  • رژیم صهیونیستی ترور فرمانده حزب‌الله را تأیید کرد
  • لفاظی تازه یک اسرائیلی؛ تل‌آویو دنبال حمله دیپلماتیک به ایران؟
  • اتمام حجت یک مقام ارشد سپاه با اسرائیل
  • ارتش اسرائیل یک مقام ارشد حزب الله را ترور کرد
  • تل‌آویو: اسماعیل یوسف‌باز را ترور کردیم
  • لحظات ترور فرمانده ارشد حزب الله لبنان