Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@16:18:04 GMT

۲۰۰۰ فقره پرونده گرانفروشی در آذربایجان غربی تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۵۷۳۴

۲۰۰۰ فقره پرونده گرانفروشی در آذربایجان غربی تشکیل شد

محمد اقوامی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون دو هزار فقره پرونده مربوط به تخلف گرانفروشی در تعزیرات حکومتی تشکیل شده است افزود: از این تعداد یک هزار و ۹۳۵ فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه متخلفان این پرونده ها ۵۲ میلیارد ریال پرداخت جزای نقدی محکوم شدند افزود: همچنین از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از هفت هزار و ۲۰۰ فقره پرونده در بخش تخلفات کالا و خدمات در استان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقوامی با بیان اینکه از این تعداد پرونده هفت هزار و ۲۵۷ فقره مورد رسیدگی قرار گرفته است گفت: صاحبان این پرونده ها به پرداخت ۲۰۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی تعداد پرونده های تشکیل یافته در زمینه قاچاق کالا و ارز طی سالجاری را سه هزار و ۸۷۴ فقره ذکر و اضافه کرد: از این تعداد سه هزار و ۸۲۴ پرونده رسیدگی و مختومه شده است.

وی با بیان اینکه صاحبان این پرونده ها نیز به پرداخت بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند افزود: البسه، لوازم خودرو، سوخت، لوازم آرایشی و ارز بیشترین کالاهای کشف شده قاچاق در استان هستند.

کد خبر 4769957

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی گرانفروشی یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز خطبه های نماز جمعه بیرجند پدافند غیرعامل قزوین سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دکتر ناصر عتباتی با اعلام این خبر گفت: فردی با هویت ش- ق مرتکب قتل شده بود که پرونده وی پس از رسیدگی به حکم قصاص نفس منتهی و در آستانه اجرا قرار داشت.
عتباتی ادامه داد: به منظور تلاش برای اخذ رضایت از اولیای دم چندین جلسه سازش در شعبه ۱۹ شورای حل اختلاف مستقر در زندان ارومیه برگزار که خوشبختانه این تلاشها منجر به نتیجه گردید و با گذشت اولیای دم از حق خود، محکوم از دار مجازات رهایی و فرصت دوباره زندگی یافت.

دیگر خبرها

  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی
  • عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • تشکیل ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان
  • ثبت ۱۴۰۳ مورد پرونده ناشی از حوادث کار در آذربایجان غربی
  • تشکیل هزار و ۴۰۳ پرونده حوادث کار در آذربایجان‌غربی
  • ۱۴۰۳ پرونده ناشی از حوادث کار در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • تشکیل ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی و تخریب منابع طبیعی