Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@22:54:40 GMT

کشف بیش از 7 تن شکر احتکار شده درگیلان

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۵۹۹۵

کشف بیش از 7 تن شکر احتکار شده درگیلان

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف 7 تن و 100 کیلوگرم شکر احتکار شده در شهرستان صومعه‌سرا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سردار "عزیزاله ملکی" در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی مقادیر زیادی شکر را در انباری دپو کرده و از عرضه و فروش آن برای مدت طولانی امتناع می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی افزود: پلیس با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی مقام قضائی به محل دپو شکر‌ها اعزام شد.

وی بیان داشت: در بازرسی از این مکان، 7 تن و 100 کیلوگرم شکر احتکار شده کشف کنند.

سردار ملکی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش شکر‌های کشف شده را 214 میلیون ریال اعلام کردند گفت: در این راستا متهم 54 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس با تمام توان در راستای حمایت از تولیدات داخلی و مقابله با احتکار و قاچاق کالا و ارز تلاش می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: کشف 55 کیلوگرم تریاک در سراوان احتکار بیش از 500 تن شکر توسط یک شرکت تولید آدامس

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گیلان شکر قاچاق قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۵۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ امیر طالبی با گرامیداشت روز ارتش به دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: همزمان با روز ارتش برای اجرای هرچه باشکوه ترمراسم رژه ۲۹ فروردین، محدودیت‌های ترافیکی در محدوده خیابان‌ها و مسیر‌های منتهی به محل برگزاری مراسم با همکاری نیرو‌های پلیس راهور و انتظامی در قالب ۱۸ تیم خودرویی، ۱۰ گشت موتوری و ماموران پیاده در شهر رشت اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه پلیس راهور برای روان‌سازی ترافیک و اجرای هرچه بهتر این مراسم محدودیت‌های ترافیکی را در بلوار احمدزاده از بوستان ملت تا حد فاصل میدان کودک اعمال می‌کند، افزود: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۲۱، امشب ۲۸ فروردین شروع می‌شود و توقف هرگونه وسیله نقلیه در این خیابان‌ها از ابتدا تا پایان مراسم ممنوع است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با اشاره به اینکه پلیس با استفاده از جرثقیل خودرو‌های پارک شده در این مسیر‌ها را جابجا می‌کند، گفت: رانندگان وسایل نقلیه‌ای که معمولا در این مسیر‌ها خودرو‌های خود را پارک می‌کنند از محل دیگری برای پارک استفاده کنند تا این مراسم باشکوهتر و مطلوب‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

دیگر خبرها

  • جاساز ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس لو رفت
  • برترین های رده سنی امید معرفی شدند
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین در رشت
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان
  • تسهیل احتکار و قاچاق به دلیل عدم نظارت بر انبارها در کهریزک
  • ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی طی ۳ روز در گیلان
  • کشف ۲۵ کیلوگرم مواد روانگردان در شرق پایتخت