Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانش‌آموزان دختر شهرستان رشت برای آشنایی بیشتر با مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به سمت غرب کشور اعزام شدند. ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ پاسدار جمشید اصحابی صبح امروز در مراسم اعزام دانش‌آموزان شهرستان رشت به مناطق عملیاتی غرب کشور اظهار داشت: این دانش‌آموزان صبح امروز در قالب 5 اتوبوس جهت آشنایی با مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و جانفشانی رزمندگان اسلام در آن دوران به‌سمت غرب کشور حرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت بیان کرد: دومین مرحله از کاروان راهیان نور دانش‌آموزان دختر مدارس شهرستان رشت برای آشنایی بیشتر با فرهنگ مقاومت و راه شهدا به سمت مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

اصحابی به مناطق عملیاتی که این دانش‌آموزان از آن بازدید می‌کنند اشاره و تصریح کرد: قرار است دانش‌آموزان اعزام شده از مناطق عملیاتی "بازی‌دراز"، :گیلانغرب" و "تنگه مرصاد" طی 3 الی 4 روز بازدید کنند.

سالانه 14 هزار نفر از طلاب و روحانیون در اردوی راهیان نور حضور پیدا می‌کننداردوی معنوی راهیان نور "مدرسه تا مدرسه"در قم آغاز شداردوهای راهیان نور از 25 آبان ماه امسال آغاز می‌شود

وی با اشاره به هدف این رزمایش بزرگ فرهنگی گفت: در شرایطی که دشمن هجمه فرهنگی به جامعه ما وارد می‌کند بایستی سبک زندگی شهدا و فرهنگ ایثار و مقاومت که کشور و انقلاب را بیمه کرده است را در بین نسل جدید گسترش دهیم تا الگویی برای ادامه زندگی آنان باشد.

اصحابی افزود: مقرر بود که امروز 7 دستگاه اتوبوس به غرب کشور اعزام شوند اما به‌جهت محدودیت‌هایی که داشتیم 5 دستگاه و حدود 220 دانش‌آموز دختر را با همکاری سپاه و آموزش و پرورش گیلان به این مناطق اعزام کردیم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه در این سفر از راویان دفاع مقدس برای بیان خاطرات آن دوران استفاده می‌شود عنوان کرد: طلبه‌های روحانی نیز فرهنگ اسلامی را به این دانش‌آموزان منتقل می‌کنند.

به گزارش تسنیم، این کاروان شامل 5 اتوبوس و حدود 220 دانش‌آموز دختر شهرستان رشت است که به‌سمت استان کرمانشاه و مناطق عملیاتی غرب کشور حرکت کرده و طی 3 الی 4 روز از این مناطق دیدن می‌کنند.

انتهای پیام/613/ش

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل صاحبعلی اصغری در مراسم نواختن زنگ «زمین پاک» در مدارس شهرستان بیله‌سوار گفت: آشناکردن کودکان و نوجوانان با بایدها و نبایدهای زیست‌محیطی، یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که باید با جدیت پیگیری شود.
وی افزود: برای رهایی از معضل زباله، مدیریت و تفکیک زباله از مبدأ باید از خانه آغاز شود تا محیط‌زیست سالمی داشته باشیم.
فرماندار شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه بحران‌های زیست‌محیطی و تغییر اقلیم، بیشترین تأثیر را بر روی کودکان خواهد گذاشت، عنوان کرد: تخریب محیط‌زیست آینده کودکانمان را سرد و تاریک می‌کند و شاید راه بازگشت به شرایط مطلوب برای همیشه از بین برود.
وی تصریح کرد: استفاده‌نکردن از پلاستیک یکی از راه‌های نجات زمین از آلودگی زیست‌محیطی است که همه باید در این حرکت بزرگ سهیم باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی زنگ زمین پاک در مدارس بیله سوار

دیگر خبرها

  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • برپایی نمایشگاهی از دست سازه‌های دانش آموزان آباده ای
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه
  • رقابت دانش آموزان خرامه‌ای در مسابقات قرآنی
  • نواختن زنگ سلامت در مدارس شهرستان خوی