Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های بسیج اظهار کرد: به ثمر نشستن تلاش‌های جهادی شهید طهرانی مقدم باعث شد ایران به قدرت اول موشکی منطقه بدل شود.

رئیس ستاد نیرو‌های مسلح افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران همانطور که در عرصه جنگ سخت و امور دفاعی به قدرت پایدار رسیده در حوزه جنگ نرم نیز دستاورد‌های بزرگی داشته که مهمترین آن‌ها بسط و گسترش تفکر انقلاب اسلامی در ظلم ستیزی و ایستادگی در برابر زورگویان جهان و همچنین افشای چهره واقعی استکبارگران و به خصوص آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: آمریکا همانطور که بر حسب ظاهر در فکر تقلیل پایگاه‌های نظامی خود در جهان است، درحقیقت پایگاه‌های فکری خود را هم در میان مردم جهان یکی یکی از دست می‌دهد.

سردار باقری تصریح کرد: امثال شهید طهرانی مقدم در فضای جنگ نرم نیز حضور دارند و همانطور که این شهید با اقدامات خود، ایران را به یکی از قدرت‌های برتر در حوزه دفاعی و موشکی بدل کرد، در حوزه جنگ نرم نیز مدافعان اندیشه جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان باعث افشای چهره واقعی آمریکا و همراهانش شده و فروپاشی هژمونی آمریکا را سرعت بخشیده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح جنگ نرم شهید طهرانی مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۶۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ خودتو جمع کن!

اخبار و گزارش‌ها درباره عملیات نظامی ایران علیه مراکز استراتژیک رژیم صهیونیستی همچنان تیتر اول رسانه‌های معتبر جهان است و از اقتدار مثال‌زدنی ایران حیرت‌زده‌اند و از تحقیر اسرائیل خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: اخبار و گزارش‌ها درباره عملیات نظامی ایران علیه مراکز استراتژیک رژیم صهیونیستی همچنان تیتر اول رسانه‌های معتبر جهان است و از اقتدار مثال‌زدنی جمهوری اسلامی ایران حیرت‌زده‌اند و از تحقیر اسرائیل و بر باد رفتن اعتبار کاذب آن خبر می‌دهند.

گفتم: به عنوان نمونه‌، «‌اسکات ریتر» افسر ارشد اطلاعاتی آمریکا می‌گوید پایگاه هوایی «‌نوآتیم» در صحرای «نقب» بزرگ‌ترین پایگاه هوایی اسرائیل است که چتر حفاظتی آن حتی از حفاظت کاخ سفید هم بیشتر است و با تعجب می‌گوید معلوم نیست ایران چگونه این پایگاه را با ده‌ها موشک بالستیک ویران کرده است.

گفت: با این وجود یکی از مقامات رژیم صهیونیستی ادعا کرده است؛ عملیات نظامی ایران خیلی هم موفق نبوده است!

گفتم: پس چرا انتشار هرگونه فیلم، عکس و خبر از مناطق مورد حمله ایران را ممنوع اعلام کرده است؟! اصلاً، چرا خبرنگاران را برای بازدید دعوت نمی‌کند؟! و یا چرا خودشان فیلم و عکس از مناطق مورد حمله ایران تهیه و منتشر نمی‌کنند؟!

گفت: از نخستین دقایق حمله نظامی ایران، مردم فلسطین با هزاران گوشی هوشمند از لحظه به لحظه حملات و انفجارها و تخریب‌ها فیلم و عکس تهیه کرده و از طریق فضای مجازی در سراسر جهان منتشر کرده‌اند.

گفتم: یارو بدجوری نیاز به قضای حاجت داشت ولی از سرویس‌های بهداشتی خبری نبود. یکدفعه چشمش به یک در نیمه باز افتاد و فضای تاریک‌... با خیال راحت مشغول شده بود که ناگهان ده‌ها نورافکن و پروژکتور صحنه را روشن کرد و صدای قاه قاه مردم به آسمان بلند شد!... مردک فلان‌فلان‌شده رفته بود روی سِن تئاتر!

دیگر خبرها

  • حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور» /آموزش و پرورش موافقت کند اساتید حوزه عفاف و حجاب دختران را اقناع کنند
  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • امیرعبداللهیان: وضعیت در غزه به نقطه جوش رسیده است / به آمریکا گفتیم به‌دنبال تنش در منطقه نیستیم
  • وضعیت در غزه واقعا به نقطه جوش رسیده است/ قبل و بعد از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم
  • وضعیت در غزه واقعا به نقطه جوش رسیده است
  • دفاع ایران قدرت امپریالیستی غرب را پوچ کرد
  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • ایران با وجود تحریم‌ها چگونه توانسته تا این حد پیشرفت نظامی کند؟
  • مقام نظامی سابق تل‌آویو: محاسباتمان درباره ایران اشتباه بود
  • گفت و شنود/ خودتو جمع کن!