Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@01:08:58 GMT

اتوبوس معلولین در خط نیست

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۶۲۹۲

اتوبوس معلولین در خط نیست

زنجان- رئیس هیأت جانبازان و معلولان استان زنجان گفت:هیأت جانبازان به اندازه همه هیأت‌ها ی ورزشی  به مسابقات آسیایی ورزشکار اعزام کرده است.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مهدی مرادی رئیس هیأت جانبازان و معلولان استان زنجان شامگاه دوشنبه در نشست خبری بااشاره به برنامه های هفته پارالمپیک، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری همایش ویلچررانی ومسابقات مختلفی در سطح مدارس استثنایی را از برنامه های این هفته عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرادی به  برگزاری جشن پارا المپیک  و  همایش پیاده‌روی معلولان و جانبازان اشاره کرد  و گفت: این برنامه در پیاده‌راه سبزه‌میدان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هیات در جهت  تشویق و آشنایی معلولان با رشته‌های ورزشی تلاش می کند اظهارداشت: معلولان و جانبازان باید در بستر ورزش استعدادیابی شوند تا شاهد رشد و شکوفایی آنها در میادین ورزشی باشیم.

تفکیک ۷رشته از هیأت جانبازان و معلولان از دیگر مباحثی بود که رئیس هیات جانبازان به آن اشاره کرد و یاد آورشد:  ۱۲ رشته قهرمانی و ۵ رشته همگانی در بخش آقایان و بانوان در این هیأت فعال است.

مرادی با اذعان به اینکه هیات معلولان و جانبازان در جهت ورزش های قهرمانی تلاش می کنداضافه کرد: هیأت جانبازان و معلولان به اندازه همه هیأت‌ها ی ورزشی  به مسابقات آسیایی ورزشکار اعزام کرده است.

وی یاد آورشد: سال گذشته ۳۶ ورزشکار معلول استان زنجان به تیم‌های ملی دعوت شدند و  از این تعداد ۲۸  ورزشکار در مسابقات برون مرزی ۲۵ مدال کسب کردند.

رئیس هیأت جانبازان و معلولان استان زنجان ادامه داد: بیش از ۷۵۰  ورزشکار سازمان یافته و حدود ۴۰ کادر ورزشیدر این هیأت حضور دارند.

بخشنامه حمایت از معلولین و جانبازان اجرا نمی شود

در ادامه کمال عشق مسئول فنی هیات جانبازان و معلولان استان زنجان با اشاره به اینکه  بخشنامه حمایت از معلولین و جانبازان در استان اجرا نمی شود گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی بخشنامه ای با امضا رئیس جمهور بمنظور  تامین ایاب و ذهاب،مناسب سازی،ورزش معلولان و جانبازان و... بربرخی از ارگانها از جمله شورا و شهرداری تکلیف کرده است که در استان اجرا نمی شود.

عشق افزود:با اجرای  این بخشنامه ۵۰درصد مشکلات جامعه معلولین و جانبازان مرتفع خواهد شد.

وی گفت: طی سال گذشته اتوبوس مخصوص معلولین رونمایی شد ولی متاسفانه این وعده شورا و شهرداری نیز تاکنون محقق نشده است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اتوبوس معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم گلبال در اردبیل برپا شد

تیم ملی گلبال کشورمان در اردبیل اردوی آمادگی خود را برپا کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رئیس هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان اردبیل اظهار داشت: این اردو برای آمادگی تیم ملی گلبال برپا شده تا تیم ملی با توانی مضاعف در مسابقات پارالمپیک پاریس حضور پیدا کند.

بهزاد سالمی تصریح کرد: اردبیل از ارتفاع مناسب برای تمرینات آمادگی برخوردار است که تیم ملی در مدت حضور در اردبیل سعی می‌کند تا با همراهی سرمربی تیم ملی بتواند سطح آمادگی روحی، روانی و جسمی خود را ارتقا بدهد.

وی گفت: در این اردو 10 بازیکن حضور پیدا کردند که سه نفر از آنها بازیکنان استان اردبیل هستند که همواره در تیم ملی گلبال افتخارآفرینی می‌کنند.

رئیس هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان اردبیل افزود: حسن جعفری، مصطفی شهبازی و پرنیان از استان اردبیل عضو تیم ملی گلبال هستند که در اردوی آمادگی حاضر شده تا در کنار سایر بازیکنان و کادر فنی بتوانند آمادگی خود را ارتقا دهند.

سالمی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: حسن جعفری بیش از 17 سال است که عضو تیم ملی گلبال، آقای گل و فنی‌ترین بازکن است که امیدواریم در پارالمپیک پاریس که تابستان امسال برگزار می‌شود، بتواند درخششی شایسته‌‌تر داشته باشد.

رئیس هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان اردبیل اضافه کرد: ما تمام امکانات و تجهیزات را برای اردونشینان فراهم کردیم تا از لحاظ اسکان تغذیه و سایر امکانات مورد نیاز تمرینات بدنسازی مشکلی نداشته و بتوانند توان خود را برای حضور در مسابقات پارالمیپک بهبود ببخشند.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • رئیس‌جمهور وارد سمنان شد
  • حججی: پسرعموی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم
  • حججی: پسرعمومی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم
  • حق پرستاری بهزیستی فروردین ۱۴۰۳ واریز شد | جزئیات واریز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی مستمری حق پرستاری
  • اردوی تیم گلبال در اردبیل برپا شد
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند
  • جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی محلی ویژه معلولان در مهاباد