Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@12:26:43 GMT

سعید آقایی: فکر نمی‌کنم بی احترامی ها خودجوش باشد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۶۴۶۰

سعید آقایی: فکر نمی‌کنم بی احترامی ها خودجوش باشد

سعید آقایی مدافع چپ سپاهان دوباره به همان فرمی برگشته که از او انتظار می رفت.

به گزارش ورزش سه ، این ستاره سابق تیم های تراکتور و گسترش در بازی مقابل تیم سابقش از بهترین های زمین بود و بهتیم هفته ورزش سه نیز راه یاقت. به همبن بهانه با او که قصد دارد جایگاهش را در تیم ملی پس بگیرد به گفت ‌و گو نشستیم:

 

بازی با تراکتور


خدا را شکر بازی خوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی خوب و با برنامه بازی کردیم و توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم. خیلی این سه امتیاز برای ما مهم بود. امیدوارم در بازی های بعدی هم همینطور منطقی و خوب بازی کنیم و بتوانیم امتیازات را جمع کنیم.


تراکتور


من سال های زیادی آنجا بودم؛ از تیم نونهالان تا بزرگسالان. همیشه هواداران تراکتور به من لطف دارند. من خودم را مدیون آنها می دانم. به هر حال اما چون بازیکن سپاهان هستم و به این تیم تعهد دارم، باید بهترین عملکردم را مقابل تراکتور انجام می دادم.

 

شرایط این روزهای سپاهان:


الان سومین فصل حضورم در سپاهان است. سال اول که واقعا سال بدی بود. یک سری اتفاقاتی می افتاد که دیگر مهم نیست و نمی خواهم در مورد آنها صحبت کنم ولی از زمانی که آقای قلعه نویی آمدند، شخصیت به تیم دادند. الان خط دفاعی ما با تمرکز بالا کار می کند و عملکرد نشان می دهد که در 10 بازی یک گل خوردیم.

 

تیم ملی:


 من زمان آقای کی روش تقریبا 2 سال و نیم در تمام اردوها بودم و سال های خوبی داشتم. حالا اگر دعوت نمی شوم، سلیقه سرمربی است. حالا من تمام تلاشم را برای باشگاهم انجام می دهم. بهترین بازی هایم را انجام می دهم و دو سه هفته اخیر در شرایط ایده آلی بوده ام. امیدوارم بازی های ما دیده شود و این نگاه نسبت به همه تیم ها یکسان باشد. من هم تمام تلاشم را می کنم که در اردوهای بعدی دعوت بشوم. برای تیم ملی کشورمان بازی کردن افتخار است و امیدوارم دعوت بشوم.

 

جو ورزشگاه ها:


امسال جوی راه افتاده که در برخی ورزشگاه ها به مربی تیم ما بی احترامی می شود که این خیلی آزار دهنده است. به پرافتخارترین مربی ایران در بسیاری از ورزشگاه ها توهین می شود که من خودم احساس می کنم که این شعارها و فحش هایی که داده می شود، هدایت شده است و خودجوش نیست. امیدوارم کمیته انضباطی این صحنه ها را ببیند.

 

مدعی بودن سپاهان:


خدا را شکر امسال تیم خوبی داریم. مدعی اصلی قهرمانی هم هستیم؛ هم در لیگ و هم در جام حذفی. با این حال امتیازاتی که جمع کردیم و بازی های خوبی که انجام دادیم، ملاک قهرمانی نیست. ما باید بازی به بازی تمرکز کنیم و به هر بازی به عنوان یک فینال نگاه کنیم تا بتوانیم امتیازات را جمع کنیم تا آخر فصل قهرمان شویم.

سعید آقایی فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سعید آقایی فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر ذخیره تراکتور در مرز آمادگی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نام احسان مرادیان با حضور ثابت در فولاد و صنعت نفت به گوش هواداران فوتبال خورده اما او از زمان حضور در تراکتور فرصت چندانی برای بازی نداشته و این فصل نیز کاملا روی نیمکت نمایش حسین پورحمیدی را تماشا کرده که با 13 کلین‌شیت و البته نوسان‌های پرشمار همراه بوده است.

مرادیان البته از جمله گلرهای ذخیره است که بی‌حاشیه در تمرینات حضور یافته و حالا با بازگشت امیلیو آلوارز، مربی سابق منچستریونایتد، انگیزه بیشتری هم پیدا کرده تا زیر نظر او توانایی و آمادگی خود را افزایش دهد.

او که فصل گذشته در غیاب محمدرضا اخباری چند بازی انجام داد، به واسطه تجارب حاصل از حضور در فولاد و صنعت نفت، خیال تراکتوری‌ها را از خط دروازه هم راحت کرده و باوجود علاقه به دروازه‌بانی در ترکیب اصلی، از حضور در سایه هم ناراضی نیست و در خدمت کادرفنی کار خود را انجام می‌دهد.

دیگر خبرها

  • گلر ذخیره تراکتور در مرز آمادگی (عکس)
  • بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؛ خوشحالی ژابی آلونسو و کادر فنی لورکوزن از تقابل با رم / عکس
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!
  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است
  • طارمی باارزش‌تر از سپاهان و تراکتور
  • طارمی برابر با سپاهان و تراکتور شد
  • مهدی طارمی با ارزش‌تر از سپاهان و تراکتور
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد
  • امروز ژوزه مورایس از سپاهان برکنار می‌شود؟