Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:19:57 GMT

۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سلماس کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۶۴۹۶

۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سلماس کشف شد

سرهنگ رمضان فتح‌الهی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محور سلماس به ارومیه به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک شدند و در بازرسی از این خودرو تعداد پنج هزار و ۳۱۳ عدد لوازم بهداشتی پوشاک بچه را کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: این خودرو که در امر کالای قاچاق مورد استفاده قرار می‌گرفت، توقیف و یک نفر متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی سلماس انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سلماس انتظامی آذربایجان غربی سلماس انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال احمر در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در عمق ۸ کیلومتری سطح زمین حوالی خوی (روستای ولدیان) را لرزاند 
حمیدمحبوبی؛ مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت؛  زلزله‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در حوالی خوی و عمق ۸ کیلومتری سطح زمین، ساعت ۲۱:۳۲:۵۳ به وقوع پیوست.

به دنبال این زمین لرزه شهرستان سلماس به شدت لرزید

 محبوبی گفت: در پی این حادثه شعب هلال احمر شهرستان‌های خوی، سلماس، ارومیه، چایپاره، چالدران و تمامی پایگاه‌های امداد و نجات هلال‌احمر استان به حالت آماده باش درآمدند.

او گفت: هنوز اطلاعات دقیقی از میزان خسارات احتمالی این حادثه در دست نیست و به محض دریافت گزارش‌های اولیه ارزیابان، اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد
  • کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در مرزهای آذربایجان غربی
  • آماده باش هلال احمر در آذربایجان غربی
  • کشف کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی