Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح کاشت درختچه های رنگی در بلوار شهید باهنر به همت و نظارت کارشناسانِ واحد فضای سبز شهرداری پرند اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهندس حسنی با اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح در فضایی به طول دو کیلومتر از مقابل ساختمان آگاهی تا میدان آزادی صورت گرفته است.

سرپرست شهرداری پرند با اشاره به سایر فعالیت های فضای سبز شهرداری، بیان کرد: با هدف افزایش سرانه فضای سبز و بهبود سیمای سبز شهر و با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، واحد فضای سبز شهرداری پرند طرح کاشت گونه های رنگی و فصلی را در سال جاری عملیاتی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: عملیات خاکبرداری و زیرسازی جهت اجرای فضای سبز در ورودی شهر پرند ۱۰ هزار نهال در شادگان کاشته می‌شود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری فضای سبز برنا پرند رنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم

در جلسه‌ای با حضور سلطانی معاون دادستان قم و مسئولان شهرداری و آب منطقه‌ای استان، دستور فک پلمب ۴ حلقه چاه شهرداری قم صادر شد.

گفتنی است چند روز گذشته خبری به نقل از سازمان آب منطقه‌ای مبنی بر پلمپ ۴ حلقه چاه شهرداری قم با عنوان حراست از منابع آبی استان و بر اساس دستور مقام قضایی منتشر شد که این موضوع با واکنش شدید مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم روبرو شد.

پیام جوادیان با بیان اینکه متأسفانه شرکت آب منطقه‌ای نسبت به پلمب کامل و انسداد ۴ حلقه چاه آب خام فضای سبز اقدام نموده است، افزود: این چاه‌ها متعلق به شهرداری قم بوده و سالیان سال جهت آبیاری درختان و فضای سبز استفاده‌شده است، و این چاه‌ها در راستای جداسازی کامل آب شرب از آب خام بوده و قطعاً این اقدام غیرمسئولانه آب منطقه‌ای باعث نابودی کامل فضای سبز و درختان شهر خواهد شد.

در این راستا دستور رفع پلمب این چاه‌ها توسط معاون دادستانی استان صادر شد و این چاه فک پلمب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم
  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • چرا طرح طبقه‌ بندی در شرکت واحد اجرا نمی‌ شود؟
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان