Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن معلمان عراق امروز (سه‌شنبه) خواستار تظاهرات منسجم و یکپارچه در سراسر استان‌های عراق طی فردا شد. در این راستا انجمن معلمان عراق شاخه کربلا نیز از تحصن در تمام مدارس استان طی امروز خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، انجمن معلمان عراق در بیانیه‌ای فراخوان برگزاری تظاهرات یکپارچه در سراسر استان‌ها از سوی معلمان و همکاران آموزشی و کارمندان بخش آموزش را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است، تظاهرات راس ساعت ۱۰ صبح فردا به وقت محلی از دفاتر و شعب این انجمن در استان‌ها تا میادین اصلی تجمعات مردمی برگزار خواهد شد.

این انجمن تاکید کرد، تظاهرکنندگان دست نوشته‌هایی حاوی درخواست‌های مردمی را در دست داشته باشند که شورای مرکزی تصویب کرده است.

انجمن معلمان عراق قبلا نیز اعتصاب سراسری را اعلام کرده بود که از دوم ماه گذشته میلادی تا نهم همان ماه ادامه یافت. این اعتصاب در همبستگی با تظاهرات‌های بغداد و بقیه استان‌ها بود.

انجمن معلمان عراق شاخه کربلا نیز خواستار مشارکت فعال در تظاهرات مرکزی شد که قرار است از مقر انجمن در میدان التربیه شروع شود.

این انجمن تحصن در تمام مدارس استان را از امروز اعلام کرد.

تظاهرات‌ها در میدان التحریر و بقیه استان‌ها روز سه‌شنبه وارد نوزدهمین روز خود می‌شود، این تظاهرات‌ها با درخواست برای ایجاد فرصت‌های شغلی و مبارزه با فساد و تحویل فاسدان به دستگاه قضایی شروع شده و با تغییر دولت و اصلاح قانون اساسی در حال برگزاری است.
 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تظاهرات عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز قیمت ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد بر خلاف افت قبلی با افزایش قیمت روبرو بوده است. بطوری که ۱۰۰ دینار عراق که در بازار آزاد دیروز به ۴,۳۳۵ تومان رسیده بود، امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با افزایش ۲۰ تومانی (۰.۴۶ درصد) به ۴,۳۵۵ تومان رسید.

بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۳۵۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۳۵۵ تومان خرید و فروش می‌شد.

قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۰.۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۱۱.۱ درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر هر ۱۰۰ دلار آمریکا برابر است با ۱۵۲,۸۰۰ دینار عراق.

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • نرخ دینار عراق، درهم امارات و سایر ارزها، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی در خوزستان تسریع یابد
  • برگزاری نخستین تشکل معلم محور در فارس
  • برگزاری فراخوان ایده‌های برتر، طرح‌های ابتکاری و پیشنهاد‌های خلاقانه در مازندران
  • لزوم ارائه خدمت به زوج های نابارور برای جلوگیری از بحران سالمندی
  • برگزاری دوره آموزشی معلمان جدید تربیت بدنی
  • توسعه فناوری‌ها در کشور مصداق بارز کاشتن برای آینده است
  • دمای هوا در کربلا به ۴۰ درجه رسید