Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:55:17 GMT

ایجاد تمدن اسلامی با ماموریت ناجا در ارتباط است

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۶۷۵۳

ایجاد تمدن اسلامی با ماموریت ناجا در ارتباط است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده صبح سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: اگر هر کاری منطق با حقیقت بود صدق است و اگر نبود کذب است.

وی عنوان کرد: صدق و کذب هر کاری که به مسئولان محول شده است آن ماموریت‌هایی است که برای انجام به آن‌ها محول شده است و این ماموریت‌ها باید چراغ راه مسیر مسئولان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بندرعباس ماموریت ناجا را در گام دوم را ویژه خواند و تصریح کرد: در چهل سال دوم انقلاب و گام دوم آن، شتاب حرکت باید بیشتر شود و سرعت سیر افزایش پیدا کند.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده ابراز داشت: چشم‌اندازی که امام در گام دوم تبین کرده است. ایجاد تمدن نوین اسلامی

وی ایجاد تمدن اسلامی را یکی از چشم‌اندازهای بیان شده توسط رهبر معظم انقلاب بر شمرد و مطرح کرد: بخشی از پایه‌های این تمدن سازی به دستان برادرانمان در ناجا ممکن خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان اذعان کرد: در مسیر تمدن سازی بخشی از ماموریت حوزه سخت‌افزار است که به دست صنعتگران و فعالگران اقتصادی مدیریت می‌شود.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده اظهار داشت: بخش عظیمی از ایجاد تمدن نوین اسلامی به صورت مستقیم با ماموریت ناجا در ارتباط است.

وی بیان داشت: خروجی تمام تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروهای ناجا این است که اخلاق، سبک زندگی و فرهنگ در جامعه شکل بگیرد.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده گفت: بخش نرم‌افزار ماموریت گام دوم انقلاب اسلامی و تحقق اهداف تمدن سازی اسلامی بر عهده ناجا است.

وی عنوان کرد: نیازمند به یک اندیشه و فکر تمدن‌سازی هستیم که این اندیشه باید توسط نخبگان و فرهیختگان در جامعه گسترش یابد.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: هر مقدار که بتوانیم نقش خود در تغییر فکر و نگرش جامعه را ایفا کنیم و فکر و اندیشه مردم مطابق با اندیشه‌های اسلامی باشد کار ناجا آسان‌تر خواهد شد.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده ابراز داشت: هرمزگان با دارا بودن بیش از هزار و 200 کیلومتر ساحل آبی یکی از استان‌هایی است که دالان‌های مهم ورود قاچاق به کشور محسوب می‌شود که نقش نیروی‌های امنیتی هرمزگان برای مقابله با این پدیده شوم نقش بی‌بدیل و ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه مردم هرمزگان سردار ملکی را فراموش نمی‌کنند، مطرح کرد: در زمان تصدیگری سردار ملکی هرمزگان در حوزه امنیت و نظم اجتماعی شاهد توفیقات بسیار ارزشمندی بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان اذعان کرد: سردار ملکی از دوران تصدی مسئولیت خود در استان با تعامل خوبی که با نهادهای دیگر داشتند توانستند نقش موثری را در زمینه‌های مختلفی از جمله فرهنگ و امنیت ایفا کنند و ما مردم هرمزگان تلاش‌های این شخص را فراموش نخواهند کرد.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده توجه ناجا به حوزه نرم‌افزاری و ارزش‌های دینی را یکی از الزامات کنونی دانست و  اظهار داشت: دشمن با تمام توان خود به دنبال نابودی اخلاق در جامعه و ارزش‌های اسلامی است. قطعا ناجا با اقتدار می‌تواند جلوی فعالیت‌های سازمان یافته در این حوزه را بگیرد.

وی با ذکر این نکته که ناجا مسئول تمام ناهنجاری‌های اخلاقی که در هرمزگان وجود دارد نیست، بیان داشت: آنچه از برادران ناجا انتظار می‌رود این است که فعالیت تشکیلاتی هنجار شکنین در جامعه را رصد کند و اجازه ندهند محیط امن اخلاقی جامعه در هرمزگان به جولانگاه کسانی که با اغراض سوء از بیرون استان تلاش می‌کنند بخش‌های از استان هرمزگان را به آلودگی بکشانند تبدیل شود.

 

کد خبر 4769883

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب ناجا هرمزگان نماینده ولی فقیه در هرمزگان یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز خطبه های نماز جمعه بیرجند پدافند غیرعامل قزوین سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور

   

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عصر دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تسلیت سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و شهادت حضرت حمزه سیدالشهداء (ع)، گفت: وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیاست گذاری، ساماندهی، نظارت و راهبری برنامه ملی و مذهبی در کشور است.

وی با بیان اینکه پاسداشت و گرامیداشت ایام الله ماموریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از قبل از انقلاب اسلامی و بعد از انقلاب تاکنون است، گفت: هویت انقلاب اسلامی را همین ایام‌الله شکل می‌دهد و گرامیداشت این ایام یعنی بزرگداشت انقلاب.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه گرامیداشت ایام‌الله از انحراف انقلاب جلوگیری می‌کند، ادامه داد: در طول سال  افز.ن بر 15 مراسم ملی سراسری در کشور برگزار می‌شود که  آخرین آن مراسم روز قدس بود که در 2776 نقطه از کشور مراسم راهپیمایی این روز برگزار شد.

وی با بیان اینکه در کنار برگزاری یک مراسم در کشور هزاران برنامه فرهنگی، تبلیغی و تبیینی برگزار می‌شود و مردم در اجرای آن مشارکت دارند، افزود: سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد را در پیش داریم که برنامه‌های آن در حال برنامه‌ریزی است.

موسی‌پور با اشاره به اینکه دهه کرامت نیز یکی دیگر از برنامه‌های مذهبی است که در آستانه ورود به آن هستیم و این دهه را شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دهه کرامت نامگذاری کرده است، گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در این ایام حتی در خارج از کشور هم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر نامگذاری شده است که هزاران برنامه جشن و سرور و تبلیغی و تبیینی درباره زندگی اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود، ادامه داد: اعیاد شعبانیه نیز از دیگر برنامه‌ها و از حرکت‌های جدیدی است که با کمک مردم شکل گرفته است و هر سال توسعه پیدا می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه به صحنه آوردن مردم در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ماموریت دیگر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، افزود: امروز می‌بینیم که مردم چگونه در اجتماعات حمایت از مردم مظلوم غزه و جبهه مقاومت شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بعد از انجام عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی نخستین کشوری که اعلام حمایت کرد، ایران اسلامی بود، ادامه داد: چندین اجتماع و راهپیمایی بزرگ نیز در سطح کشور برگزار شد؛ همین اقدام در سایر کشورها نیز الگو شد و جمعه‌های خشم علیه رژیم غاصب صهیونیستی در سطح کشور به راه افتاد.

موسی‌پور با اشاره به اینکه بعضی مناسبت‌های استانی نیز مورد توجه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور است که از جمله آن بزرگداشت 24 مهر در کرمان است، گفت: در این روز در زمان رژیم منحوس پهلوی مسجد جامع کرمان به آتش کشیده شد و تعدادی از مردم بی‌گناه به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی نیز از ماموریت‌های مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور است، افزود: در این راستا برنامه‌های تبیینی زیادی در کنار برنامه‌های مختلف ملی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: سال گذشته بودجه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور 120 میلیارد تومان بوده است که شامل حقوق کارکنان و تهیه اقلام فرهنگی و برای برگزاری مراسم در کل کشور می‌شود.قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم

او در ادامه در پاسخ به سوالی درباره تاخیر و تعلل چند ساله مسئولان استان کرمان و شهرداری در مورد ساخت سردیس امام خمینی (ره) جهت نصب در محل مسجد امام شهر کرمان و نیز ساخت و نصب المان قدس در شهر کرمان با توجه به کرمانی بودن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در راه آرمان قدس تلاش‌های زیادی کرد و به شهیدالقدس نیز معروف است، گفت: باید همکاری و پیگیری‌های لازم در این موارد صورت گیرد.

 

دیگر خبرها

  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • مسئله‌گی حجاب؛ از بحران داخلی تا بشارت تمدنی
  • اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • قدردانی حزب تمدن اسلامی ازسپاه برای عملیات تنبیهی علیه صهیونیستها
  • هشدار اقبال لاهوری از تمدن مغرب زمین به ما
  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی