Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@20:35:16 GMT

هزاران پیامک در آمریکا با ۹ ماه تاخیر به مقصد رسیدند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۶۷۹۷

هزاران پیامک در آمریکا با ۹ ماه تاخیر به مقصد رسیدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ اینجینرینگ، بیش از ۱۶۸ هزار آمریکایی از دریافت پیامک بعد از گذشت نه ماه در روزهای اخیر خبر داده اند. علت این مساله نقص فنی در سرورهای شرکت Syniverse اعلام شده که خدمات تبادل پیامک خود را به بسیاری از اپراتورهای تلفن همراه در آمریکا ارائه می دهد.

شرکت یادشده هر ماه بیش از ۶۰۰ میلیارد پیامک را در سرتاسر آمریکا رد و بدل می کند و مدعی است در ۹۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ درصد از موارد پیامک ها بدون مشکل به دست گیرنده می رسند. اما ظاهرا این بار نتوانسته صدها هزار پیامک را که به مناسبت روز ولنتاین در آمریکا ارسال شده بودند را به مقصد برساند.

این شرکت در وب سایت خود اعلام کرده که سرور آن در تاریخ ۱۴فوریه سال ۲۰۱۹ دچار مشکل شده و لذا نتوانسته پیامک های ارسالی را به مقصد برساند. این سرور در تاریخ ۷ نوامبر به شرایط عادی بازگشت و پیامک های در صف مانده به گیرندگان تحویل داده شدند.

Syniverse بابت وقوع این مشکل از کاربران عذرخواهی کرده و افزوده که در حال بررسی رویه های داخلی خود است تا از وقوع مشکل مشابه در آینده جلوگیری شود.

کد خبر 4770030

منبع: مهر

کلیدواژه: پیامک تلفن همراه ایالات متحده آمریکا نوآوری فناوری نانو تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هوش مصنوعی شرکت دانش بنیان جایزه مصطفی ص امنیت اطلاعات گوگل فناوری فضایی موبایل خودروی برقی ربات تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان قزوین مشکل تامین بنزین و گازوئیل ندارد

مدیر شرکت ملی پخش‌ فرآورده‌های نفتی استان قزوین با اشاره به ذخایر مطلوب بنزین و گازوئیل در تاسیسات و انبار این شرکت گفت: هیچ مشکلی در تأمین و توزیع سوخت نداریم.

عبدالرضا انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از ذخایر مطلوب بنزین و نفت گاز در تأسیسات و انبار این شرکت خبر داد و اظهار کرد: هیچ مشکلی در تأمین و توزیع سوخت نداریم.

وی با تقدیر از اقدام مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در حمله به رژیم غاصب اسرائیل و با رد شایعات و اخبار کذب مبنی بر کمبود یا نبود سوخت، افزود: بنزین و گازوئیل به میزان لازم موجود و تمام جایگاه‌های سوخت در سطح استان فعال است، هموطنان نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین با تاکید بر دریافت اخبار از منابع موثق، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند همچون گذشته، بدون هیچ نگرانی و با اطمینان خاطر سوخت‌گیری خود را در جایگاه‌ها انجام دهند، کارت اضطراری بنزین به اندازه لازم در جایگاه‌های عرضه سوخت استان موجود است.

انتظاری از افزایش ۱۳ درصدی مصرف بنزین در استان قزوین طی سه‌هفته نخست سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: از یکم تا بیست و چهارم فروردین ۱۴۰۳ مصرف بنزین در استان قزوین در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش یافت.

کد خبر 744366

دیگر خبرها

  • تظاهرات هزاران نفر در آمریکا علیه حملات رژیم اسرائیل در غزه
  • اسرائیل دست از پا خطا کند با هزاران موشک در هم کوبیده می‌شود
  • لغو پرواز های شرکت انگلیسی به مقصد تل آویو
  • لغو پروازهای شرکت انگلیسی به مقصد تل آویو
  • تعلیق پرواز‌ها به مقصد رژیم صهیونیستی
  • نحوه کشت هزاران نهال انار در مزارع و باغات آمریکا (فیلم)
  • اینترنت 5.5G چیست و چه تفاوتی با 5G دارد؟
  • پاسخ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به تاخیر در واریز سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی
  • پروازهای فرودگاه مشهد به مقصد ١٠ شهر کشور باطل شد
  • استان قزوین مشکل تامین بنزین و گازوئیل ندارد