Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@19:16:47 GMT

اعتصاب، قاتل کیفیت تیم‌های لیگ برتری!

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۷۰۰۵

اعتصاب، قاتل کیفیت تیم‌های لیگ برتری!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال و پرسپولیس تنها تیم هایی نیستند که با مشکل مالی و تهدید به اعتصاب مواجه شده اند، تیم ملی کشورمان هم پیش از بازی حساس با عراق با این مشکل و اعتصاب سرمربی بلژیکی اش دست و پنجه نرم کرد و تقریبا نیمی از تیم های لیگ برتری ما در شرایط بد مالی به سر می برند و ممکن است به زودی با اعتصاب بازیکنان و مربیان دیگر تیم ها هم مواجه شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت تیم هایی چون شهرخودرو، نساجی، پارس جنوبی و نفت مسجدسلیمان بیش از بقیه تیم ها با مشکل مالی مواجه بوده اند و تیمی مثل نساجی به خاطر بدهی حتی برای استفاده از چند بازیکن جدید خود هم دچار مشکل شده بود و کار به استعفای مهاجری هم رسید که البته فعلا او را به ادامه فعالیت راضی کرده اند. به تازگی هم بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان در اعتراض به مشکلات مالی تمرینات تیمشان را تحریم کرده اند. در این میان نمی توان بازیکنان و مربیان را مقصر بدانیم، چرا که آن ها طبق قراردادی که با تیم ها بسته اند، حق و حقوق خود را می خواهند و این باشگاه ها هستند که وظیفه دارند پرداختی منظم داشته باشند ولی به دلایل مختلف در این امر ناکام مانده اند. اتفاقی که روی کیفیت فنی تیم ها هم تاثیر منفی می گذارد.

مشروح این گزارش را اینجــا بخوانید.

256 251

کد خبر 1320247

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران حسن روحانی باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال تیم ملی فوتبال ایران عراق فدراسیون فوتبال بازیگران سینما و تلویزیون ایران استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۷۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!

به گزارش "ورزش‌سه"،  بر این اساس 85 درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر (30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (5 درصد)، رفاه (5 درصد) و اقتصاد نوین (5 درصد) انتقال پیدا کرد. همچنین 10  درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است 5 درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

به ترتیب مشکل بزرگ سرخابی‌های پایتخت طی سال‌ها و دهه‌های اخیر وجود داشت و هر دو در مالکیت وزارت ورزش قرار داشتند از بین رفت. در شرایط جدید این امیدواری وجود دارد که وضعیت مالی و ساختاری استقلال و پرسپولیس به شکل حساب شده‌تری دنبال شود و از سوی دیگر شرایط مالی دو باشگاه هم بهبود پیدا می‌کند.

همچنین مالکیت مشترک سرخابی‌ها که در اختیار وزارت ورزش بود مشکل اصلی دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رفت که حالا این مشکل نیز حل شده و مدیران دو باشگاه با فراغ بال بهتری می‌توانند تیم‌شان را برای حضور در لیگ قهرمانان سال آینده ( در صورت کسب سهمیه) آماده کنند.

دیگر خبرها

  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • اعتصاب داروسازان فرانسویدر روز سی ام مه
  • چهار محور در استان مسدود است
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟ | گام تازه برای برتری در مسابقات
  • واکاوی برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم؛ بهشت امیدواران