Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور از شرکت بیش از۶۰ هزار دانش‌آموز با نیازهای ویژه در مراسم روز ملی و هفته پارا المپیک خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید جواد حسینی درجلسه مشترک اعضای کمیته ملی پارا المپیک با سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشورکه باهدف تحقق مفاد تفاهم‌نامه فی‌مابین و ارتقاء سطح همکاری‌ها وهمچنین برگزاری مراسم روز ملی و هفته‌ پارا المپیک برگزارشد، اظهارکرد: دوازدهمین دوره روز ملی و هفته پارا المپیک، امسال با حضور۶۰هزار نفر در استان‌های کشورکه بیش از۵۶هزار نفرآن‌ها از دانش آموزان با نیازهای ویژه هستند برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برگزاری روز ملی و هفته پارالمپیک و مراسم آن را در جهت رشد و گسترش کمی و کیفی ورزش و فعالیت‌های فوق‌برنامه و در راستای یکی از کلیدی‌ترین مفاهیم سند تحول بنیادین، یعنی ایجاد موقعیت‌های متنوع یادگیری دانست و گفت: مراسم روز ملی و هفته پارا المپیک یک موقعیت بی‌بدیل و جذاب برای یادگیری در عرصه اجتماعی و سلامت و تربیت‌بدنی به‌عنوان ساحت‌های تعلیم و تربیت تلقی می‌شود.

حسینی تأکید کرد: برگزاری یک روز شاد برای دانش آموزان با نیازهای ویژه گامی در جهت مدیریت نشاط جمعی برای دانش آموزان است که گاهی این نشاط جمعی از دو عارضه، سنتی از یک‌سو و ساختارشکنی از دیگر سو رنج می‌برد و ایجاد و جریان سازی رویدادهای ورزشی و فرهنگی برای دانش آموزان راهی برای مهندسی نشاط جمعی سالم و نوآورانه و سالم ساز برای دانش آموزان است.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌وپرورش، در ادامه این نشست، اعضای جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده جهت برگزاری روز ملی و هفته پارا المپیک اعلام کردند که این مراسم روز چهارشنبه۲۲ آبان۹۸  با حضور۲۸۰۰دانش‌آموز با نیازهای ویژه در شهر تهران و با همکاری کمیته ملی پارا المپیک و اداره آموزش‌وپرورش استثنایی شهر تهران و با حضور مسئولین برگزار خواهد شد. همچنین در مراکز استان‌ها نیز با همکاری کمیته ملی پارا المپیک و ادارات آموزش‌وپرورش استثنایی استان‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان آموزش استثنایی پارا المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران

مدیرآموزش و پرورش گچساران گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، نمایش توانمندی‌های دانش آموزان در حوزه صنایع دستی، آشنایی با تاریخ و تمدن ایران زمین، شناسایی استعداد‌های بالقوه و به فعلیت در آوردن آنها و ایجاد شور و نشاط بین آنهاست.

قیطاسی استعداد یابی، آموزش و اعزام دانش آموزان به عنوان سفیران ورزش به روستا‌ها برای آموزش به دانش آموزان و همسالان خود را از دیگر اهداف این جشنواره عنوان کرد.

مدیر آموزشگاه شبانه روزی نرجس هم گفت: در این جشنواره دانش آموزان دست ساخته‌های خود در زمینه‌های مختلف را به نمایش گذاشتند.

خانم شیخ محمودی افزود: پخت انواع غذا‌های سنتی، پخت نان محلی و برپایی سیاه چادر از دیگر برنامه‌های این جشنواره بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • آموزش کمک‌های اولیه نجات به بیش از ۴۰۰ نفر از شهروندان و دانش آموزان نیشابوری
  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان در سروستان
  • بیش از ۹۰ درصد کردستانی‌ها پایبند به حجاب هستند
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند
  • برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور