Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه دیوان محاسبات کشور، در پی وقوع زمین لرزه در شهرستان میانه و درگذشت تعدادی از اهالی، وارد شدن خسارت مالی و تخریب منازل مسکونی، فیاض شجاعی دادستان دیوان محاسبات کشور به اتفاق ساقی مدیرکل حسابرسی دادسرا به میانه سفر کرد و به صورت سرزده از این مناطق بازدید کرد.

در این بازدید، فیاض شجاعی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان این حادثه، از نزدیک میزان تلفات، روند کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان، اسکان اضطراری، اسکان موقت و برنامه‌ریزی جهت بازسازی و تعمیر و نوسازی منازل و اماکن آسیب‌دیده را بررسی و با اهالی این منطقه گفت وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این سفر، دادستان دیوان محاسبات کشور ضمن شرکت در جلسه شورای تامین شهرستان میانه، از فرماندار و دیگر مسئولان ذیربط تشکر کرد و با اشاره به شروع فصل سرما به تمامی مسئولان توصیه کرد که در تسریع روند اسکان موقت آسیب‌دیدگان و رفع مشکلات آنان اهتمام جدی داشته باشند.
براساس این گزارش در این برنامه بازدید، فرماندار شهرستان میانه و سایر مسئولان آن شهرستان، دادستان دیوان محاسبات کشور را همراهی کردند.

در پی وقوع زمین لرزه در شهرستان میانه و درگذشت تعدادی از اهالی، وارد شدن خسارت مالی و تخریب منازل مسکونی، فیاض شجاعی دادستان دیوان محاسبات کشور به اتفاق ساقی مدیرکل حسابرسی دادسرا به میانه سفر کرد و به صورت سرزده از این مناطق بازدید کرد.

برچسب‌ها دیوان محاسبات کشور زلزله در آذربایجان شرقی فیاض شجاعی میانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دیوان محاسبات کشور زلزله در آذربایجان شرقی فیاض شجاعی میانه دیوان محاسبات کشور زلزله در آذربایجان شرقی فیاض شجاعی میانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان زنجان استاندار را پای پل میربهاءالدین کشید

دادستان زنجان این بار برای حل مشکلات سه پل تاریخی میربهاءالدین، حاج محمد و سردار، مسئولان استانی و در رأس استاندار زنجان را پای پل کشید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، بهروز عباسی دادستان مرکز زنجان در راستای پیگیری مشکلات انباشته شده در پل میربهاءالدین و پل‌های سید محمد و سردار، صبح امروز بار دیگر مسئولان استانی ولی این بار در رأس، استاندار زنجان را به پای پل کشید. علاوه بر استاندار، مدیران آب منطقه‌ای، میراث‌فرهنگی، مدیرکل دفتر فنی، مسئولان شهرداری و شورای شهر، محیط زیست حضور داشتند.

بهروز عباسی دادستان زنجان در این بازدید به مسئولان استانی تأکید کرد که باید مشکلاتی که سالیان سال در اطراف این پل‌ها انباشته شده است را رفع کنند.

وی با بیان اینکه ترک فعل نباید در این زمینه رخ دهد و سبب نارضایتی عمومی شود، گفت: باید بتوانیم نهایت استفاده را از ظرفیت این پل‌های تاریخی داشته باشیم و مشکلات پیرامون این پل‌ها و زنجانرود را حل کنیم.

10 فروردین امسال بود که تسنیم زنجان گزارش ویدئویی با موضوع وضعیت نامناسب پل قدیمی میربهاءالدین با قدمت بیش از یک صد ساله منتشر کرد و روی خط خروجی این رسانه رفت.

همین موضوع سبب شد که دادستان مرکز زنجان در زمینه انتشار این خبر ضمن تقدیر از مطالبه‌گری خوب خبرگزاری تسنیم بگوید: این موضوع را پیگیری می‌کنم و با دستگاه‌هایی که در این زمینه ترک فعل کرده‌اند برخورد خواهد شد.

همین موضوع سبب شد که شهرداری زنجان با ورود دادستانی به موضوع، نیروهای پاکبان شهرداری منطقه 3 را به خط کند و در عرض یک روز بیش از یک تن زباله را از آنجا جمع‌آوری کند.

اما این پایان کار نبود و بهروز عباسی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان دوباره شخصاً 17 فروردین از پل‌های تاریخی زنجان (میربهاءالدین و سیدمحمد و سردار) بازدید کرد و در این بازدید، شهردار زنجان، مدیرکل میراث فرهنگی، مدیرکل محیط زیست و چند تن دیگر مدیران، وی را  همراهی کردند.

بهروز عباسی در این بازدید ضمن تأکید بر حفظ آثار باستانی و تاریخی، از مسئولان درخواست کرد که هرچه سریعتر به وضعیت ظاهری این پل‌های تاریخی رسیدگی کنند.

عباسی دراین بازدید تأکید کرد: با ترک فعل هر دستگاهی برخورد خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد کوتاهی برخی دستگاه‌ها، سبب نارضایتی مردم شود.

وضعیت نامناسب پل میربهاءالدین زنجان+فیلمورود دادستانی زنجان به وضعیت بد پل میربهاءالدیندستور مجدد دادستان ‌زنجان برای رسیدگی به پل‌ میربهاءالدین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی دیوان محاسبات اردبیل با تضییع کنندگان بیت المال
  • دادستان زنجان استاندار را پای پل میربهاءالدین کشید
  • گزارش‌های جدید دیوان محاسبات در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی کشور قرار گرفت
  • مردم رکن قوی و کارآمد نظارتی دیوان محاسبات هستند
  • گزارش‌های دیوان محاسبات در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت
  • ارائه گزارش های تحلیلی منابع و مصارف به مسئولان اقتصادی
  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • ضرورت تحقق منابع تقویت بنیه دفاعی
  • بازدید استاندار کرمان از مناطق درخطر سیل جنوب کرمان
  • پیشنهاد دیوان محاسبات در مجموعه مقررات ارزی بانک مرکزی لحاظ شد