Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدحسین بابایی صبح سه شنبه در آیین تجلیل از موکب داران استان برای خدمات دهی به زائران اربعین در عراق با اشاره به اتفاقات ۴۰ ساله اخیر اظهار داشت: اگر دفاع مقدس و آرمان های انقلاب اسلامی نبود، زیبایی ها و شکوه و عظمت آفریده نمی شد.

وی با قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی اربعین حسینی افزود: این راهپیمایی اوج شکوه و عظمت جهان اسلام است و شاهد حضور گسترده ملت در این مراسم بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه باید خدمات موکب ها ارتقا یابد و زیباتر شود تصریح کرد: طبق اعلام یکی از علمای عراق، پیش بینی جمعیت ۱۰۰ میلیونی در اربعین دور از ذهن نخواهد بود و باید از ظرفیت ها برای خدمات دهی به زائران بهره گرفت.

سردار بابایی با عنوان اینکه یکی از لشکرهای امام زمان (عج) لشگر خراسان یا ایران است تصریح کرد: این نشان می دهد که باید برای ظهور حضرت حجت تلاش و فرهنگسازی کنیم.

وی حفظ و انسجام موکب داران را امری مهم برشمرد و گفت: همچنین باید نسبت به انجام کارهای فرهنگی برای تقویت خدمات برنامه ریزی شود.

کد خبر 4770050

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد حسین بابایی سپاه کربلای مازندران موکب یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز خطبه های نماز جمعه بیرجند پدافند غیرعامل سفر استانی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت معرفی خدمات انقلاب اسلامی درعرصه عمل وخدمت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام بهادری در همایش استانی گرامیداشت دهه حساب ۱۰۰ امام که در سالن جلسات امام خامنه ای مصلی ارومیه برگزار شد، افزود:  در کنار تبلیغات رسانه ای برای معرفی دستاوردهای انقلاب ،عرصه عمل و خدمت فرصت بسیار خوبی برای معرفی تبلیغ دستاوردها و خدمت های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی ره ادبیات حکومت الله و حکومت طاغوت را وارد واژگان سیاسی کردند، تصریح کرد: یکی از فرازهای بسیار مهم در فرمان امام خمینی مبنی بر افتتاح حساب ۱۰۰ این بود که مسئله  مسکن باید حل شود و در این حوزه تبعیض وجود نداشته باشد‌.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با تاکید به اینکه مسئله مسکن یکی از وجوه تمایز حکومت الهی با حکومت طاغوت است، اظهار کرد: مسئله مسکن به یکی از معضلات در دوران پهلوی تبدیل شده بود و از آنجایی که حکومت الهی تبعیض را قبول ندارد از این رو هدف  امام خمینی از صدور فرمان ۱۰۰  رفع این تبعیض و داشتن یک خانه برای هر ایرانی بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ما در موضع صدور انقلاب به غرب هستیم، یاد آور شد: ما مرزنشینان زبان گویای انقلاب اسلامی هستیم و اگر عمران و سازندگی به نحو احسنت در این مناطق اجرا شود خواهیم نتوانست بهترین وسیله برای تبلیغ نظام و انقلاب تبدیل شویم.

حجت الاسلام بهادری ادامه داد: خانه سازی و خدمت رسانی می‌تواند  بهترین وسیله تبلیغ  کشور به دنیا و کشورهایی باشد که دایه دار توسعه و پیشرفت هستند اما مردمشان در محرومیت زندگی می کنند.

دیگر خبرها

  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • ضرورت معرفی خدمات انقلاب اسلامی درعرصه عمل وخدمت
  • ضرورت تحقق منابع تقویت بنیه دفاعی
  • ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»