Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس قهرمانی از فراخوان مجامع انتخاباتی هیات های اسکواش، جانبازان و معلولین، اسکیت، موتور سواری و کبدی استان خبر داد.

 معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان در گفتگو با خبرنگار برنا از فراخوان انتخاب روسای هیئت های ورزشی اسکواش، جانبازان و معلولین، اسکیت، موتور سواری و کبدی خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: ثبت نام مجمع هیات بولینگ و بیلیارد و بولس از تاریخ 25 اسفندماه آغاز شده و تا روز هفتم فرودین ماه ادامه دارد و همچنین ثبت نام مجمع هیات رزمی از 26 اسفندماه آغاز شده و تا روز هشتم فرودین ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: از علاقمندان نامزدی ریاست هیئت های نامبرده دعوت می شود جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به امور مجامع اداره کل مراجعه نمایند .

قهرمانی تصریح کرد: داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، مدرک تحصیلی حداقل لیسانس ، داشتن حداقل 25 سال سن، اعتقاد به ادیان رسمی کشور، عدم اعتیاد و سو سابقه کیفری از جمله شرایط لازم جهت کاندیدا می باشد.

 

 

بیشتر بخوانید: عیادت مدیر کل ورزش و جوانان همدان از پیشکسوت ورزش استان سمینار آموزشی کیفیت توان در شبکه‌های توزیع در همدان برگزار شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان همدان جانبازان معاون اسکواش اسکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش

به گزارش خبرنگار مهر، طولانی شدن دوره سرپرستی در فدراسیون شطرنج اعتراض برخی از اعضای مجمع این فدراسیون را به همراه داشته است طوریکه حدود ۱۵ نفر از آنها امروز سه شنبه (۲۸ فرودین) به محل وزارت ورزش رفتند تا درخواست رسمی خود برای برگزاری زودتر انتخابات این فدراسیون را مطرح کنند.

البته که برگزاری انتخابات فدراسیون شطرنج با حضور شادی پریدر سرپرست فعلی فدراسیون، خواست اعضایی است که به وزارت ورزش رفتند اگرچه آنها اصلا اجازه ورود به وزاتخانه را پیدا نکردند تا با وزیر یا یکی از معاونانش ملاقاتی داشته باشند.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرده که شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش مانع از ورود اعضای مجمع فدارسیون شطرنج به داخل وزارتخانه شده است و همین مسئله معطلی آنها در خارج از ساختمان را به همراه داشته است.

فدراسیون شطرن از خرداد سال گذشته و با استعفای حسن تامینی وارد دوره سرپرستی شد. شهرام عظیمی از ۲۳ خرداد سرپرست این فدارسیون شد اما درادمه و از ۲۷ آذر این مسئولیت به شادی پریدر سپرده شد.

کد خبر 6079667

دیگر خبرها

  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • انتخاب رئیس هیات گلف کردستان
  • بازگردانده نشدن ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • ادامه ریاست الماسخاله در هیات فوتبال گیلان
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد
  • عدم برگشت ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • ابقای رییس هیات فوتبال گیلان برای چهارمین دوره متوالی