Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:58:37 GMT

۱۴۰۰۰ میلیارد تومان پروژه در کرمان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۷۱۵۴

۱۴۰۰۰ میلیارد تومان پروژه در کرمان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن روحانی ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران استان کرمان اظهار کرد: باید از همه رفتارهای گرم مردم به ویژه اجتماع خوب و بزرگ مردم رفسنجان تشکر کنم.

وی ادامه داد: در این سفر دو روزه در شهرستان های رفسنجان، بافت، سیرجان و کرمان حضور پیدا کردم و پروژه های بسیار مهمی در این سفر افتتاح شد که مایه دلگرمی ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی عنوان کرد: در این دو روز ۱۴ هزار میلیارد تومان پروژه را افتتاح کردیم و مقدار زیادی پروژه کلنگ زنی شد که برای ما بسیار خوشحال کننده است.

وی گفت: همچنین ۸۰۰ هزار میلیارد تومان افتتاح پروژه های صنعتی شاهد در استان کرمان داشتیم.

در حال تکمیل...

کد خبر 4769980

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن روحانی نهاد ریاست جمهوری سفر استانی یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز خطبه های نماز جمعه بیرجند پدافند غیرعامل سفر استانی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۷۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار افتتاح می‌شود

وزیر جهاد کشاورزی از افتتاح رسمی سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار توسط رئیس جمهور در آینده نزدیک و پس از تکمیل خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمدعلی نیکبخت در حاشیه افتتاح کارخانه فرآوری دام با اشاره به سفر دوم رئیس جمهور و هیئت دولت به استان سمنان اظهار داشت: در بازدید از سیلوی صد هزار تنی شهرستان گرمسار و شرق تهران مشکلات پیش روی تکمیل آن بررسی شد.

وی با بیان اینکه پروژه سیلوی گرمسار، پروژه مهمی است خاطرنشان کرد: این پروژه بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و کار سازه آن از نظر ساختاری به صورت 100 درصدی به اتمام رسیده و تأسیسات سیلو نیز به طور کامل نصب شده است.

به گفته وزیر جهاد کشاورزی بخشی از کارهای جزئی این سیلو در حد تمیز کاری، محوطه سازی و اجرای بخشی از تأسیسات برق آن باقی مانده است.

نیکبخت با بیان اینکه بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مقرر شد تا ظرف مدت حداکثر سه ماه آینده این پروژه به صورت 100 درصد به اتمام برسد عنوان کرد: قرار شد پیمانکار از همین امروز استارت کار را بزند و اقدامات خود را  تقویت کند.

وی اضافه کرد: در کنار پیگیری مسئولان استان و نماینده مستقر و منتخب مردم حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و نظارت عالیه فرماندار، مقرر شد تا تأمین مالی باقیمانده اجرای سیلوی گرمسار نیز انجام شود تا به زودی شاهد افتتاح پروژه توسط رئیس جمهور باشیم.

انتهای پیام/361

دیگر خبرها

  • بالاخره شاخه غربی بزرگراه یادگار امام تکمیل می شود | افتتاح ۲۵ تقاطع جدید و کوتاه شدن مسیر مردم در سال جاری
  • سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار افتتاح می‌شود
  • افتتاح پروژه پست ۶۳/۲۰ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • تعویق مجدد افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به شهرستان رفسنجان
  • جیرفت بیشترین بارش استان کرمان را به خود اختصاص داد
  • وزیر صمت وارد استان سمنان شد
  • اختصاص بخشی از اراضی خارج از حریم رفسنجان به نهضت ملی مسکن
  • افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم
  • آخرین جزئیات از ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان