Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب مشهد در این مراسم گفت: از طریق این سامانه مباحث مربوط به مدیریت مصرف و مباحثی نظیر آب خاکستری، آب مجازی و شیوه‌های صحیح مصرف آب به صورت تصویری ارائه می‌شود.
سید محمد محمودی هاشمی افزود: محتوای غنی برای این سامانه تهیه شده و این نرم‌افزار قابلیت ارائه در محیط‌های عمومی و مدارس را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: این سامانه برای استفاده مخاطبان مختلف در قالب فیلم‌های گرافیکی، عکس‌های گرافیکی، بازی و طرح‌های انیمیشن طراحی شده و با اتصال به پرژکتور قابلیت ارائه همزمان برای حدود ۵۰۰ نفر را دارد.
هاشمی گفت: ارائه آموزش‌ها به صورت تصویری و بازی بازدهی بسیار بیشتری نسبت به آموزش‌های کاغذی دارد، بحران آب و کم آبی به عنوان حادثه غیرمترقبه برای شهر مشهد نیست و طی سال‌های متمادی وجود داشته لذا با یک بارندگی نباید از تنش آب غافل شد و مدیریت مصرف باید همواره در دستور کار باشد.
وی با بیان اینکه آب مجازی و آب‌های خاکستری از مهمترین موارد قابل ارائه از طریق این نرم‌افزار است، افزود: آب مجازی در تولید کالا مصرف می‌شود اما دیده نمی‌شود، به عنوان نمونه برای تولید یک کاغذ حدود ۱۰ لیتر آب مجازی مصرف می‌شود.
وی اظهار داشت: آب‌های خاکستری و بازچرخانی آب نیز نقش مهمی در مدیریت مصرف دارد و طبق مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد ساختمان‌های بلندمرتبه، هتل‌ها و ادارات باید آب خاکستری را بازچرخانی و برای مصارف غیر شرب نظیر آبیاری فضای سبز استفاده کنند.
معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: کسانی که به این مصوبه پایبند باشند از سوی شهرداری و شرکت آب و فاضلاب مشهد مشمول تخفیف در پرداخت عوارض و هزینه دفع فاضلاب می‌شوند.
وی افزود: مدیریت مصرف، مدیریت تولید و مدیریت توزیع همواره باید مورد توجه باشد که شهروندان تاکنون همراهی خوبی در این زمینه داشته‌اند.
هم اکنون یک میلیون و ۳۵۰ هزار مشترک در بخش آب و ۹۵۰ هزار مشترک در بخش فاضلاب زیرپوشش شرکت آب و فاضلاب مشهد هستند.
استان‌ خراسان رضوی با یک میلیارد و ۸۵ میلیون مترمکعب، کرمان با ۸۱۳ میلیون متر مکعب، فارس با ۵۵۱ میلیون متر مکعب، اصفهان با ۳۲۰ میلیون متر مکعب و یزد با ۲۹۶ میلیون متر مکعب کسری آب در صدر استان‌های مواجه با کمبود آب قرار دارند.
هم اکنون از ۳۷ دشت خراسان رضوی  ۳۴ دشت در شرایط ممنوعه و ممنوعه بحرانی است.

برچسب‌ها مشهد کم آبی آب و فاضلاب خراسان رضوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد کم آبی آب و فاضلاب خراسان رضوی مشهد کم آبی آب و فاضلاب خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۷۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود

حجت الاسلام والمسلمین معزی دیدار fh رئیس و مدیران سازمان داوطلبان به نقش حیاتی و پر اهمیت سازمان داوطلبان در جمعیت هلال احمر اشاره کرد و بر بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داوطلبانه برای خدمت به مردم در این مجموعه تاکید کرد.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی ارائه آموزش فرهنگ داوطلبی را یکی از وظایف این سازمان برشمرد و تصریح کرد: با آموزش و فرهنگ‌سازی صحیح باید روحیه خدمت‌رسانی در جامعه را ارتقاء دهیم.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در این بخش با تأکید بر اهمیت بهره‌گیری از رسانه در معرفی فعالیت‌های داوطلبانه، تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ داوطلبانه باید بیش از پیش در مورد فرهنگ خدمت رسانی و معرفی آن به مردم تمرکز کرد. 

حجت الاسلام والمسلمین معزی، سپس به ارائه نکاتی در خصوص برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و بهره‌گیری هر چه بیشتر از ظرفیت‌های داوطلبی در پیشبرد اهداف جمعیت هلال‌احمر پرداخت و بر لزوم ارتباطات تنگاتنگ و مستمر درون سازمانی تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معزی همچنین با ابراز خرسندی از این دیدار، به ارائه نکاتی مهم و ضروری در خصوص چگونگی جذب و نگهداشت داوطلبان در جمعیت هلال احمر پرداخت.

نماینده رهبر معظم انقلاب ارتباط مستمر با اقشار مختلف جامعه، تربیت، آموزش و تهیه بسته‌های فرهنگی برای جذب و نگهداشت آنان را یک امر ضروری دانست و تصریح کرد: یکی از آسیب‌های جدی نظام‌های سازمانی در ایران بروکراسی‌های غیرضروری است. وی تاکید کرد باید با پرهیز از این بروکراسی‌ها از ظرفیت داوطلبانه برای اجرای خلاقانه برنامه‌ها در جمعیت بهره گرفت.

وی همچنین گزارش‌های ارائه شده از سوی مسئولان این سازمان را نیز مثبت ارزیابی کرد و از خدمات ارائه شده در ماه مبارک رمضان و عید نوروز قدردانی کرد.

نماینده رهبر انقلاب در هلال احمر در پایان این دیدار ضمن آرزوی موفقیت، توجه ویژه به مسائل مربوط به این سازمان که متولی کمک در جامعه است را خواستار شد.

در ابتدای این دیدار وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و معاونین سازمان داوطلبان نیز به ارائه گزارش‌هایی در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته سال گذشته و همچنین بیان مشکلات و چالش‌های پیش روی ارائه خدمات روان‌تر به جامعه به منظور پیگیری از سوی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • خدمات سئو سایت
  • لزوم ترویج فرهنگ زیبای همیاری همگانی در صیانت از محیط زیست
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • هر فرد می تواند سفیر محیط زیست باشد/ اعمال فرهنگ‌سازی راه حلی برای حفظ محیط‌زیست
  • اعلام راهبردهای مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در سال جدید