Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@02:14:45 GMT

اجرای فرآیند سازمان‌ها بدون برنامه نویسی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۷۲۲۸

اجرای فرآیند سازمان‌ها بدون برنامه نویسی

ایسنا/اصفهان محققان اصفهانی موفق به طراحی نرم افزاری شدند که به کمک آن می توان تمام فرآیندها و گردش فعالیت‌های سازمان‌ها را با نیاز حداقلی به برنامه نویسی اجرا کرد.

مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان مستقر در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: این سیستم که در قالب یک نرم افزار تهیه شده است، در سازمان‌ها و ارگان‌های بزرگ کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به کمک این نرم افزار امکان پیاده سازی تمام فرایندها و گردش فعالیت‌های سازمان بدون عملیات برنامه نویسی فراهم می‌شود.

سید امیررضا مرتضوی در مورد مزیت‌های این نرم افزار گفت: به کمک  نرم افزار BPMS ، خود سازمان می‌تواند بدون بستن قرارداد با شرکت های دیگر، انواع نرم افزارهای مورد نیاز مانند مالی، انبار، منابع انسانی، زنجیره تامین، فعالیت‌های کنترل پروژه و... را پیاده کرده و همین امر وابستگی به شرکت های نرم افزاری را تقریبا به صفر می‌رساند تا بدون نیاز به آنها این فرایندها انجام شود.

وی عرصه خدمت رسانی نرم افزار را شرکت‌های خصوصی و دولتی دانست و گفت: این نرم افزار قابل استفاده برای شرکت هایی با حداقل ۴ پرسنل تا ۴۰۰نفر و بالاتر است.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان مای دیتا در خصوص نمونه های مشابه این محصول، توضیح داد: شرکت های بزرگی در خارج از ایران نرم افزارهای مشابهی تولید می‎‌کنند، اما BPMS  در داخل با وجود نمونه‌های مشابه پرقدرت ترین نمونه داخلی محسوب می شود.

مرتضوی ادامه داد: یکی از بزرگترین مزیت های این نرم افزار، کاربرد راحت و دسترسی آسان است، زیرا بدون اطلاعات برنامه نویسی می توان از آن بهره برده و هرچه امکانات نرم افزار بیشتر شود، کاربران راحت می توانند با آن کار کنند و همین موضوع سبب می شود تا نیاز به کدنویسی تقریبا به صفر برسد.

وی افزود: این نرم افزار هم اکنون در سازمان های بزرگی در حال استفاده است و هم از لحاظ بار کاری و امنیت از تمام نسخه های مشابه بالاتر است.

وی از افزایش امکانات این محصول خبر داد و گفت: این نرم افزار حدود دو سال است که در داخل کشور بر سیستم سازمان های نفتی فعال بوده و در بخش سازمان های آموزشی نیز آماده شده است.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان مای دیتا از اعلام آمادگی یک شرکت عمانی برای خرید این محصول خبر داد و گفت: نمونه مشابه این محصول در کشورهای عربی نبوده و با بررسی هایی که از بازار آنها شده بود توانستیم ارتباط خوبی برقرار کنیم.

مرتضوی مسیر صادرات این محصول را خوب ارزیابی کرد و افزود: نرم افزارهایی از این قبیل در کشورهای عربی مورد نیاز است زیرا نمونه هایی که در جهان در حال تولید شده اند با قیمت بسیار بالایی به فروش می رسند، اما با قیمتی که در ایران آن را تولید می کنیم حدود یک دهم قیمت نمونه خارجی است.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان مای دیتا با بیان نارضایتی از خبر کاهش معافیت مالیاتی شرکت‌های دانش بنیان به ۸۰درصد، تاکید کرد: این اقدامات سبب دلسردی برای شرکت های دانش بنیانی است که با فعالیت خود، تولیدات داخلی رابالا می برند. در کشورهایی مانند چین تولیدات داخلی معافیت های بسیاری در زمینه های حمل و نقل و ترانزیت اعمال می شود، اما متاسفانه در کشور شاهد این سیاست نیستیم و با وجود این نوسانات در بازار داخل مجبور به روی آوری به بازار خارجی هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی نرم افزار برنامه نویسی دانش بنیان شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۷۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،صادق ستاری فرد در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح شهید سلیمانی در مجتمع ورزشی شهید رجایی ارومیه در گفتگو با خبرنگاران افزود: استمرار نهضت ملی احداث فضا‌های ورزشی برای سال ١٤٠٣ برنامه ریزی شده است که با اولویت مناطق محروم اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: در اجرای طرح شهید سلیمانی در کشور ۵۰ درصد به تعداد فضا‌های ورزشی آموزش و پرورش و ۳۳ درصد به سرانه ورزشی افزوده شده و با این اقدام سرانه از سه دهم (۰.۳) مترمربع به چهار دهم (۰.۴) مترمربع رسیده است.

وی در خصوص وضعیت آذربایجان غربی هم اظهار کرد: ۱۰۷ هزار مترمربع با اجرای طرح شهید سلیمانی به فضای ورزشی دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی افزوده شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: سال گذشته ۴۱۰ میلیارد ریال برای بهسازی و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و سلامت در این استان هزینه شد که با توجه به پیشرفت‌های انجام شده پیش بینی می‌شود این اعتبارات امسال ۲ برابر شود.

ستاری فرد گفت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته در سال ١٤٠٢، آذربایجان‌غربی جزو استان‌های پیشتاز در زمینه اجرای طرح شهید سلیمانی بوده و عملکرد بسیار خوبی را در این زمینه داشته است.

وی اظهار کرد: ظرفیت‌های مهم آذربایجان غربی در زمینه ورزش دانش آموزی بسیار است که با توجه به این ظرفیت موجود، امیدواریم میزبانی‌های مهم کشوری و حتی بین المللی ورزش‌های دانش آموزی را در این استان شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • اگر پروازتان لغو شده بخوانید
  • برنامه‌ریزی هواپیمایی آسمان برای انجام پروازهای جایگزین صبح ۳۱ فروردین 
  • اجرای طرح های مختلف وزارت علوم برای افزایش شرکت های دانش بنیان
  • تمدید مهلت نام‌نویسی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • انفجار در بزرگترین شرکت جنگ افزار سازی انگلیس
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • شرکت‌های دانش‌بنیان راهی میان‌بُر برای رشد تولید هستند
  • شرکت‌های دانش بنیان راه میانبر برای رشد تولید هستند
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است