Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را در خصوص برخی از پرونده های مطروحه اعلام کرد.
به گزارش آریا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را در خصوص برخی از پرونده های مطروحه اعلام کرد.
آرای صادره به شرح زیر است:
*با توجه به شکایت محمد حق شناس از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 150 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 23 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


*در پی شکایت رضا مغانلو از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 700 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 14 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.
*در پرونده شکایت حمید نعمتی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ 572 میلیون ریال بابت اصل خواسته شامل مابقی مبلغ قرارداد و پاداش صعود به لیگ برتر با کسر 3 درصد حق عضویت و پرداخت مبلغ 11 میلیون و 440 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم گردید.
*براساس رای صادر شده در پرونده شکایت امین طوفانزاده از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت مبلغ 100 میلیون ریال بابت قرارداد پرداخت نشده در حق خواهان و مبلغ 2 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.
*در پی شکایت رحمان احمدی از باشگاه پارس جنوبی، این باشگاه به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 240 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 70 میلیون و 632 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.
*با توجه به شکایت فرزاد حاتمی از باشگاه پارس جنوبی، این باشگاه به پرداخت 3 میلیارد بابت اصل خواسته و مبلغ 60 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.
*در پرونده شکایت محمد نصرتی از باشگاه تراکتور، کمیته وضعیت دعوای خواهان را با توجه به مصالحه و سازش طرفین مردود اعلام کرد.
*براساس رای صادر شده در پرونده شکایت میثم تیموری از باشگاه پارس جنوبی، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و 900 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 38 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.
آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کمیته تعیین وضعیت پارس جم فرزاد حاتمی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید پژو پارس اعلام شد+ سند

تین نیوز

قیمت جدید پژو پارس ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزارو ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، بر اساس آخرین بخشنامه اعلامی شرکت ایران خودرو، قیمت جدید خودرو پژو پارس با موتور XU7P ویژه فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ اطلاع رسانی شد.

قیمت اسفندماه ۱۴۰۲ این محصول ۲۹۴ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان بود که با دریافت مجوز قیمت جدید این خودرو ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • آرای کمیته انضباطی برای تخلفات بازی استقلال و آلومینیوم
  • قیمت جدید پژو پارس اعلام شد+ سند
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان