Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از برق گرفتگی دو مامور اداره برق بر روی ترانس در خیابان احمد آباد خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص حادثه برق گرفتگی صبح امروز در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این حادثه بر روی ترانس برق سه راه مهرگان در خیابان احمد آباد اتفاق افتاده است، افزود: در این حادثه دو مامور اداره برق دچار برق گرفتگی شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نیروهای امدادی از ایستگاه‌های چهار و پنج و ۹ برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: نیروهای امداد و نجات این دو مامور را زنده از ترانش به پایین منتقل کرده و تحویل نیروهای اورژانس دادند.

کد خبر 396508

منبع: ایمنا

کلیدواژه: برق گرفتگی سخنگوی آتش نشانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین روشنایی سه راهی احمد آباد بوئین میاندشت

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بخشدار بخش مرکزی بوئین میاندشت گفت:به منظور افزایش ایمنی جاده وبالابردن دید رانندگان هنگام تردد شبانه درمسیر بوئین میاندشت به خوانسار پایه روشنایی سه راهی روستایی احمدآبادنصب شد.
مهدی فرهادی اضافه کرد: این مشکل با همکاری بخشداری، اداره برق وراهداری وحمل ونقل جاده‌ای وباصرف هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیاردریالی برطرف وروشنایی سه راهی احمد آباد تامین شد.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • وقوع ۱۲ حادثه به دلیل فرونشست در اصفهان
  • بحران فرونشست در اصفهان/ استانداری: در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه داشته ایم
  • برق گرفتگی جان خیاط را گرفت
  • خیس بودن کف کارگاه خیاطی، حادثه آفرید
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • تامین روشنایی سه راهی احمد آباد بوئین میاندشت
  • جزئیات حریق مغازه تولید رنگ در خیابان معراج / لزوم رعایت اصول ایمنی در مراکز تجاری و بازار